پروکسی تلگرام وای فای

پروکسی تلگرام وای فای

اتصال به PROXY قوی برای تلگرام

همانطور که همه ما می‌ دانیم امروزه تلگرام به یک پیام رسان محبوب تبدیل شده است. که در ارائه خدمات همیشه پیشتاز بوده و بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه می‌ دهد. ما می‌ توانیم این برنامه را به راحتی بر روی دستگاه خود نصب کنیم. اما به دلیل محدودیت‌ های موجود در اینترنت استفاده از آن برای ما ممکن نیست.
در واقع خدمات این برنامه همگی برای کاربران موجود در ایران فیلتر می‌ باشد. بنابراین ما نیاز به فیلتر شکن قدرتمند و سریع داریم. اما همیشه فیلتر شکن‌ ها فعال نیستند و گاهی به فیلتر شکن نیز دسترسی نداریم. برای این مواقع تلگرام راه حلی اندیشیده است. که آن هم استفاده از پروکسی ‌های تلگرامی است.

PROXY چیست؟

پروکسی تلگرام قابلیتی است که این برنامه برای کاربران خود فراهم کرده است. که در مواقعی که به خدمات وی پی ان دسترسی نداریم از طریق آن می توانیم محدودیت های تلگرامی را دور بزنیم. پروکسی تلگرام به ما امکان می دهد که بتوانیم به صورت ناشناس به خدمات تلگرامی دسترسی پیدا کنیم.
استفاده از پروکسی تلگرام می تواند تجربه استفاده امن از تلگرام را برای ما به ارمغان بیاورد. و اطمینان حاصل کند که چت های ما رمزگزاری شده است و فقط ما و طرف مقابلمان از آن آگاه شود.

چجوری از پروکسی تلگرام استفاده کنیم؟

برای استفاده از پروکسی تلگرامی ما کار آسانی در پیش خواهیم داشت. فقط کافی است که وارد این برنامه شویم و با استفاده از کانال های تلگرامی، از پروکسی های روزانه برخوردار شویم.
جهت متصل شدن به پروکسی ها کافی است بر روی لینک آن ها کلیک کنیم. سپس کیفیت آن پروکسی برای ما نمایش داده خواهد شد. و ما می توانیم با فشردن گزینه اتصال به آن متصل شویم و فیلترینگ تلگرام را دور بزنیم.

پروکسی مخصوص وای فای

ما باید به این نکته توجه کنیم که PROXY ها عموماً برای نوع خاصی از اینترنت طراحی می‌ شوند. یعنی برای مثال برخی از آن ها فقط با اینترنت ایرانسل خوب کار می‌ کنند. و برخی دیگر با وای فای‌ های خانگی و یا سایر اپراتور های ارائه دهنده وای فای کار می کنند.
پس ما باید به این نکته توجه داشته باشیم که پروکسی را انتخاب کنیم که با اینترنتمان سازگار باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *