پروکسی رایگان تلگرام امروز برای اندروید پایین

پروکسی رایگان تلگرام امروز برای اندروید پایین

فعال سازی تلگرام با پروکسی جدید و فعال

یکی از شدید ترین نوع محدودیت ها امروزه بر پیام رسان محبوب تلگرام اعمال شده است. و این اپلیکیشن هم اکنون در کشور ایران دچار فیلترینگ شده است. ما می‌ توانیم محدودیت‌ های اعمال شده بر این برنامه را حتی بدون نیاز به فیلتر شکن نیز از بین ببریم. چرا که تلگرام برای کاربران خود قابلیتی را قرار داده است که به کمک آن می‌ توانند فیلترینگ این برنامه را بدون مشکل از بین ببرد. نام این قابلیت، استفاده از پروکسی می‌ باشد.
فقط تنها نکته‌ای که وجود دارد از این است که هر کاربری از یک نوع گوشی استفاده می‌ کند. مثلاً خیلی از کاربران از گوشی‌ هایی با اندروید پایین استفاده می‌ کنند. و این نکته مطرح می‌ شود که آیا قابلیت پروکسی برای گوشی هایی با اندروید پایین هم کارایی دارد یا خیر؟!

رفع محدودیت تلگرام به صورت رایگان

یکی از مزیت‌ های این روش رایگان بودن آن می‌ باشد. به گونه‌ای که ما می‌ توانیم بدون نیاز به هزینه کردن به منبع نامحدودی از پروکسی‌ های رایگان و پرقدرت دسترسی پیدا کنیم. پس عملاً بسیاری از کاربران به همین دلیل ترجیح می‌ دهند به جای استفاده از فیلتر شکن‌ های مختلف از این قابلیت تلگرام استفاده کنند. و به راحتی محدودیت این برنامه را از بین ببرند.

منبع دریافت پروکسی رایگان تلگرام

۱- پیج های اینستاگرامی

در اینستاگرام پیج‌ های بسیار زیادی وجود دارند که پروکسی‌ های تلگرام را به صورت روزانه از طریق استوری در اختیار ما قرار می‌ دهند. ما می‌ توانیم با فالو کردن این پیج‌ ها به صورت روزانه پروکسی‌ های لازم برای دور زدن فیلترینگ تلگرام را دریافت کنیم.

۲- سایت های اینترنتی

منبع دیگری که می‌ توانیم از طریق آن پروکسی‌ های رایگان تلگرام را دریافت کنیم. سایت‌ های موجود در اینترنت می‌ باشند. با سرچ کلید واژه پروکسی تلگرام در گوگل می‌ توانیم این سایت‌ ها را پیدا کنیم و از محتوای آن ها برخوردار شویم.

۳- کانال های تلگرامی

بهترین منبع برای دریافت پروکسی‌ های روزانه خود برنامه تلگرام می‌ باشد. چرا که در تلگرام کانال‌ های بسیار زیادی وجود دارند که پروکسی‌ های تلگرام را به صورت کاملاً رایگان با کیفیت ایده‌آل در اختیار ما قرار می‌ دهند. گفتنی است تعداد این کانال‌ ها بسیار زیاد است پس ما مشکلی برای پیدا کردن پروکسی مناسب برای اینترنت مصرفی خود نخواهیم داشت.

How To Configure And Use Charles Proxy On Windows and Android

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *