روش استفاده از پروکسی قوی برای کروم

روش استفاده از پروکسی قوی برای کروم

چگونگی فعال کردن پروکسی در گوگل کروم

یکی از راه ‌های دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی استفاده از یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند می‌ باشد. اما به دلیل افزایش محدودیت ‌های اینترنتی بسیاری از فیلتر شکن ‌ها نیز دچار مشکل شده ‌اند. و از قدرت کافی برای دور زدن محدودیت ‌ها برخوردار نیستند.
به همین دلیل کاربران به دنبال راه جایگزین هستند. تا بتوانند محدودیت‌ ها را از آن طریق دور بزنند. یکی از این راه‌ ها استفاده از پروکسی می‌ باشد. که پروکسی‌ ها کاربرد های گوناگونی دارند که یکی از آن ها مخصوص کروم هستند.

چگونه پروکسی کروم را پیدا کنیم؟

برای استفاده از پروکسی کروم ابتدا ما نیاز به یک پروکسی سازگار با این مرورگر داریم. برای پیدا کردن آن ما باید به منابعی برویم، که این پروکسی را در اختیار ما قرار بدهند. که برخی از آن ‌ها به صورت رایگان در اختیار ما قرار می‌ گیرند و برخی را باید خریداری کنیم. که نسخه‌ های پولی از قدرت و سرعت بسیار بالاتری برخوردار هستند. و ما می‌ توانیم کیفیت مرور بهتری را با آن ها تجربه کنیم.
اما نسخه ‌های رایگان نیز کار راه بیانداز هستند و می‌ توانند بسیاری از محدودیت ‌ها را از سر راه ما بردارند تا بتوانیم از تمامی خدمات استفاده کنیم.

تنظیمات پروکسی در گوگل کروم

چگونه پروکسی کروم را فعال و استفاده کنیم؟

برای استفاده از پروکسی کروم ما نیاز داریم که به تنظیمات این مرورگر برویم و در قسمت مربوطه پروکسی مورد نظر را وارد کنیم. پس از تایید کردن مراحل لازم و ذخیره کردن تغییرات می‌ توانیم انواع محدودیت‌ ها را از بین ببریم. و از تمامی ظرفیت‌ های اینترنت به راحتی برخوردار شویم.
اما چیزی که در این میان قابل بیان است، این است که مطمئناً قدرت فیلتر شکن ‌ها از این پروکسی ‌ها بیشتر هستند. و ما برای دریافت خدمات بهتر می‌ توانیم از فیلتر شکن‌ های پولی که قدرت بسیار بالایی دارند برخوردار شویم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *