پرمخاطب ترین پیام رسان ایرانی بدون فیلتر

پرمخاطب ترین پیام رسان ایرانی بدون فیلتر

نصب فیلتر شکن برای پیام رسان فعال ایرانی

با افزایش شدت محدودیت ‌های اینترنتی و قوی ‌تر شدن فیلترینگ اعمال شده بر شبکه ‌های اجتماعی محبوب نظیر تلگرام، اینستاگرام، واتساپ و همچنین از کار افتادن بسیاری از وی پی ان‌ های رایگان بسیاری از کاربران به فکر استفاده از پیام رسان‌ های ایرانی افتاده‌ اند. چرا که این برنامه‌ ها جدیداً پیشرفت ‌های زیادی کرده اند. و خدمات بسیار مشابهی با نسخه‌ های خارجی ارائه می‌ کنند.

پرمخاطب ترین پیام رسان های ایرانی

همانطور که همه ما می‌ دانیم امروزه تعداد زیادی از پیام رسان‌ های ایرانی به بازار ارائه شده‌ اند. اما محبوب‌ ترین و معروف ‌ترین آن ها را می‌ توان ایتا و همچنین روبیکا دانست. این دو نرم‌ افزار ایرانی شباهت ‌های زیادی به نسخه‌ های خارجی دارند. و می توانند نیاز ما به وی پی ان ها را رفع کنند.

روبیکا فرا تر از پیام رسان ایرانی

برنامه روبیکا اپلیکیشنی است که علاوه بر اینکه می‌ توان از آن به عنوان یک پیام رسان استفاده کرد. قابلیت‌ های جذاب گوناگونی نیز دارد. به گونه‌ ای که ما می‌ توانیم به کمک آن حتی فیلم و سریال نیز تماشا کنیم و همچنین به تمامی اخبار دسترسی داشته باشیم.

Скачать مینی چت پیام رسان بدون فیلتر APK для Android

استفاده از ایتا به عنوان جانشین تلگرام

نزدیک‌ ترین برنامه به تلگرام را می‌ توان ایتا در نظر گرفت. این پیام رسان ایرانی خدماتی مشابه با تلگرام برای کاربران فراهم کرده است. که می‌ توانیم به عنوان جایگزینی برای تلگرام از آن استفاده کنیم.

Скачать مینی چت پیام رسان بدون فیلتر APK для Android

معایب و مزایای پیام رسان ایرانی چیست؟!

از مهم ترین مزیت ‌های این برنامه ‌ها می‌ توان به عدم فیلتر بودن آن ها اشاره کرد. این ویژگی به ما این امکان را می‌ دهد بدون نیاز به مصرف وی پی ان به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنیم.
اما معایبی نیز برای این برنامه ‌ها وجود دارد. برای مثال به دلیل نوپا بودن این برنامه‌ ها و عدم وجود زیرساخت ‌های لازم خیلی اوقات پیام رسان‌ های ایرانی از دسترس خارج می‌ شوند. و دچار اختلالی می‌ شوند که باعث می‌ شود کاربران نتوانند تا دقایق و حتی گاهی تا ساعت‌ ها از خدمات این برنامه‌ ها استفاده کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *