چرا سرعت فیلتر شکن ها کاهش پیدا کرده است؟

چرا سرعت فیلتر شکن ها کاهش پیدا کرده است؟

افزایش سرعت اینترنت با فیلتر شکن قوی

در شرایط حال حاضر اینترنت کشورمان، فیلتر شکن ‌ها ابزاری بسیار کارآمد و ضروری می‌ باشند. چرا که بدون وجود آن ها ما نمی‌ توانیم از سایت ها و برنامه های بین المللی استفاده کنیم. چون محدودیت ‌ها دسترسی ما به این خدمات را بسیار محدود کرده اند.
اما امروزه فیلتر شکن ‌های زیادی دچار افت سرعت شده و یا از دسترس خارج شده اند. که در ادامه به دلیل این موضوع و راه حل این مشکل می‌ پردازیم.

دلیل کاهش سرعت فیلتر شکن ها در گوشی چیست؟

این موضوع دلیل‌ های گوناگونی دارد. یکی از مهم‌ ترین آن ها افزایش شدت محدودیت ‌های اینترنتی است. که به گونه‌ ای شدت پیدا کرده است. که بسیاری از فیلتر شکن ‌ها را با مشکل و اختلال همراه کرده است.
یکی دیگر از دلایل‌ کاهش پهنای باند اینترنت‌ هاست. که سرعت اینترنت ‌ها را بسیار کند کرده و برای ما از این دست مشکلات را به وجود آورده است.

راه حل کاهش سرعت فیلتر شکن ها

برای اینکه بتوانیم با این مشکلات مقابله کنیم و از یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند استفاده کنیم. باید یک سری نکات را قبل از نصب فیلتر شکن ‌های موجود در بازار در نظر بگیریم.
یکی از مهم‌ ترین نکات که باید حتماً در نظر داشته باشیم .سرور هایی می‌ باشد که آن برنامه از آن ها برخوردار است.
از آنجایی که سرور ها هستند که قدرت یک فیلتر شکن و وی پی ان را مشخص می‌ کنند. پس ما تنها در شرایطی می‌ توانیم از شر محدودیت‌ ها خلاص شویم. که از برنامه ‌ای با سرور های قدرتمند استفاده کنیم.
دلیل این موضوع این است که تنها سرور های با کیفیت هستند که با این مقدار از فیلترینگ قابلیت مقابله دارند. و می‌ توانند با سرعت کم، اتصالی مناسب را برای ما فراهم کنند.

خریداری کردن اکانت های پولی

از آنجایی که فیلتر شکن‌ های پولی از قدرت بالاتری برخوردار هستند، می‌ توانند گزینه بهتری باشند. چرا که این برنامه‌ ها دارای سرور های اختصاصی هستند. که سرعت بالاتر و اتصالی پایدارتر را به ما هدیه خواهند کرد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *