چرا گوگل پلی کار نمیکنه

چرا گوگل پلی کار نمیکنه

دانلود فیلتر شکن قوی برای google play

امروزه تعداد زیادی از کاربران از دستگاهی استفاده می‌ کنند که سیستم عامل آن اندروید می باشد. این افراد برای دانلود برنامه های دستگاهشان باید از یک منبع معتبر استفاده کنند تا خطری دستگاه آن ها را تهدید نکند.
معتبر ترین برنامه موجود برای دانلود نرم افزار های گوناگون، اپلیکیشن گوگل پلی می باشد. چرا که سیستم عامل اندروید مربوط به شرکت گوگل می باشد. و گوگل پلی نیز برنامه رسمی گوگل برای این سیستم عامل است. که به صورت پیش فرض در گوشی های اندروید نصب شده است.

چرا گوگل پلی را نمی توانیم اجرا کنیم؟

این اپلیکیشن که مهم ترین و معتبر ترین مرجع برای دانلود برنامه های مختلف برای سیستم عامل اندروید می باشد. امروزه دچار فیلترینگ شدیدی شده است.
البته این محدودیت ها گاهی برداشته می شود و دوباره باز می گردد. به همین دلیل است که این برنامه را دیگر نمی توانیم بدون فیلتر شکن اجرا کنیم.

چگونه از گوگل پلی استفاده کنیم؟

همانطور که گفته شد این برنامه دچار محدودیت های گوناگون شده است. بنابراین ما برای اجرای این برنامه نیاز به فیلتر شکنی مطمئن و سریع داریم. تا بتوانیم به کمک قدرت به وجود آمده توسط آن فیلتر شکن، بر محدودیت های این برنامه غلبه کنیم. و از خدمات موجود در این برنامه بسیار کاربردی استفاده کنیم.
به طور خلاصه ما باید از یک فیلتر شکن استفاده کنیم تا فیلترینگ این برنامه را دور بزنیم.

با وجود محدودیت google play ما از کجا فیلتر شکن دانلود کنیم؟

از آن جایی که معتبر ترین منبع برای دانلود فیلتر شکن، خود گوگل پلی می باشد. کاربران برای استفاده از این برنامه دچار مشکل شده‌ اند. چرا که بسیاری از افراد بر روی دستگاه خود فیلتر شکن نصب ندارند و به دنبال راهی هستند که بتوانند یک فیلتر شکن را بر روی دستگاه خود نصب کنند. تا بتوانند گوگل پلی را باز کنند.
این افراد مجبور هستند که فیلتر شکن ها را از سایت های موجود در اینترنت دانلود و نصب کنند. اما بهتر است برای اینکه احتمال آسیب به دستگاه ما کمتر شود، این کار را از طریق سایت های معتبر انجام دهیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *