چند نفر در ایران از فیلتر شکن استفاده می‌کنند؟

چند نفر در ایران از فیلتر شکن استفاده می‌کنند؟

دانلود بهترین vpn برای کاربران ایرانی

در مورد اینکه تعداد کاربرانی که از فیلتر شکن استفاده می‌ کنند چه مقدار است. هیچ اطلاعات دقیقی در کار نیست. اما با توجه به شدت محدودیت‌ ها و از دسترس خارج شدن بسیاری از خدمات اینترنتی، مشخص است تمام کاربرانی که از خدمات بین‌ المللی استفاده می‌ کنند. بدون استفاده از این برنامه ‌ها نمی‌ توانند به این خدمات دسترسی پیدا کنند. پس می‌ توان گفت اکثر کاربران موجود در اینترنت این برنامه ‌ها را بر روی دستگاه خود نصب دارند.

چه وی پی انی برای کاربران ایرانی مناسب است؟

در شرایط حال حاضر هر برنامه ای قابل استفاده نمی ‌باشد. چرا که شدت محدودیت‌ ها به قدری زیاد است که بسیاری از این برنامه ‌ها از دسترس خارج شده اند. و ما حتماً به یک وی پی ان ایده آل که دارای قدرت بالایی باشد نیاز داریم. اما قدرت بالا نیز به تنهایی کافی نمی‌ باشد. که در ادامه به بررسی چند ویژگی لازم خواهیم پرداخت:

۱_ سرور های پرتعداد و کافی فیلتر شکن

همانطور که گفته شد تعداد کاربرانی که از vpn ‌ها استفاده می‌ کنند بسیار افزایش پیدا کرده است. پس فیلتر شکن ‌هایی که ما از آن ها استفاده می‌ کنیم باید از تعداد مناسبی سرور برخوردار باشد. تا در اثر افزایش ترافیک از دسترس خارج نشود.

See related image detail. Free Internet VPN APK for Android Download

۲_ امنیت مناسب برای مرور مطمئن در کشور

از آنجایی که استفاده از خدمات مسدود شده کاری خلاف قانون می‌ باشد. ما باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که فعالیت‌ های ما را به صورت ناشناس در بیاورد. تا امکان ردیابی و شناسایی ما در اینترنت وجود نداشته باشد. تا بتوانیم با خیالی راحت در اینترنت گشت و گذار کنیم و از خدمات محدود شده لذت ببریم.

۳_ خدمات رایگان و در دسترس فیلتر شکن مورد نظر

از آنجایی که قیمت vpn ها به شدت افزایش پیدا کرده است. و بسیاری از کاربران توانایی خرید اشتراک آن ها را ندارند. پس فیلتر شکنی که دارای خدمات با کیفیت و ایده‌ آل باشد. و به صورت رایگان این خدمات را به ما ارائه کند، در اولویت خواهد بود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *