چه فیلتر شکنی دانلود کنیم تا خوب کار کند؟!

چه فیلتر شکنی دانلود کنیم تا خوب کار کند؟!

نصب بهترین وی پی ان برای دستگاه اندروید

زمانی که محدودیت ‌های اینترنتی به شدت افزایش پیدا کرده اند. بسیاری از برنامه‌ های ارائه دهنده خدمات وی پی ان از دسترس خارج شده اند. پس کاربران به دنبال فیلتر شکنی هستند که بتوانند به کمک آن با این محدودیت‌ ها مبارزه کنند. و از خدمات مورد نیازشان در سایت ها و برنامه های فیلتر شده برخوردار شوند. برای اینکه بتوانیم در میان این همه گزینه موجود در بازار بهترین انتخاب را داشته باشیم. می‌ بایست یک سری فاکتور های لازم را در نظر داشته باشیم. تا از یک ابزار مناسب و حرفه‌ ای برخوردار شویم.

۱- فیلتر شکنی با سرور های فعال و در دسترس

مهم ترین و اصلی ‌ترین فاکتوری که ما باید در مرحله اول آن را بررسی کنیم، سرور هایی است که آن برنامه از آن ها برای برقراری اتصال برای ما استفاده می‌ کند. چرا که اگر این سرور ها از دسترس خارج شده باشند. عملاً آن فیلتر شکن هیچ فایده‌ ای برای ما نخواهد داشت. چرا که این سرور ها هستند که اتصال ما را برقرار می‌ کنند. پس مهم ‌ترین ویژگی همین سرور های فعال و در دسترس می‌ باشد.

۲- امنیت لازم برای مروری مطمئن

هنگامی که در اینترنت گشت و گذار می‌ کنیم اطلاعات و دستگاه ما در معرض خطر های بسیار زیادی قرار دارد. پس باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که تمامی این نقطه ضعف‌ ها را پوشش دهد. و به کمک پروتکل‌ های امنیتی مناسب از ما در برابر این خطرات محافظت کند. همچنین ما بتوانیم با خیالی راحت از تمامی خدمات مورد نیازمان استفاده کنیم.

۳- سازگاری فیلتر شکن با انواع اینترنت به منظور استفاده راحت

خیلی اوقات موقعیتی پیش می ‌آید که ما به اینترنت همیشگی خود دسترسی نداریم. و مجبور به استفاده از سایر اینترنت‌ ها هستیم. پس فیلتر شکن مورد استفاده ما باید با انواع اینترنت ها سازگاری داشته باشد. تا امکان استفاده از آن برنامه در هر مکانی برای ما فراهم باشد. این موضوع تا حد زیادی به سرور های برنامه نیز مربوط می باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *