چگونه یوتیوب را با vpn فعال کنیم؟!

چگونه یوتیوب را با vpn فعال کنیم؟!

دانلود فیلتر شکن برای یوتیوب بدون محدودیت

یوتیوب از جمله شبکه ‌های اجتماعی است که با افزایش شدت محدودیت‌ ها از دسترس خارج شده است. و ما بدون استفاده از یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند نمی‌ توانیم از آن استفاده کنیم. همچنین برای استفاده از آن نیاز داریم که یک ابزار وی پی ان مناسب را بر روی دستگاه خود نصب کنیم. سپس آن را فعال سازی کنیم تا بتوانیم از خدمات موجود در یوتیوب به راحتی استفاده کنیم. و از فیلم ‌ها و ویدیو های جذاب که در آن قرار دارند، بهره ‌مند شویم.

چگونه بعد از اتصال به سرور وی پی ان از یوتیوب استفاده کنیم؟

پس از اینکه وارد فیلتر شکن خود شدیم و یک اتصال فعال و قوی را کسب کردیم. دیگر نیاز به کار خاصی نداریم و تنها پس از وارد شدن به برنامه یوتیوب فیلترینگ این برنامه از بین خواهد رفت. و ما عملاً تنها با برقراری اتصال و سپس وارد شدن به برنامه فیلترینگ این برنامه را از بین خواهیم برد. همچنین نیازی به وارد شدن به تنظیمات گوگل و سایر فعالیت ‌ها نیست.
تنها مسئله که در این میان بسیار پراهمیت است. انتخاب یک فیلتر شکن کاربردی می‌ باشد. که باید یک سری ویژگی ‌ها را برای این منظور رعایت کنیم.

بهترین فیلتر شکن رایگان برای یوتیوب - YouTube

ویژگی های یک فیلتر شکن مناسب برای یوتیوب:

۱- دارای سرورهای سریع و قدرتمند

از آنجایی که فیلترینگ یوتیوب بسیار قدرتمند است. ما نیاز به سرعت و اتصال پایداری داریم. تا بتوانیم با بهترین کیفیت این محدودیت‌ ها را از بین ببریم. که زمانی به این ویژگی‌ اتصال دسترسی پیدا خواهیم کرد. که سرور های مورد استفاده از قدرت و کیفیت بالایی برخوردار باشد.

۲- حجم مصرفی اینترنت کم باشد

از آنجایی که خود برنامه یوتیوب حجم زیادی از اینترنت را به دلیل نوع کارکردش مصرف می‌ کند. پس ما باید از فیلتر شکنی استفاده کنیم که حجم اینترنت کمی را به خود اختصاص دهد. چرا که تنها در این صورت است که مرورگردی در یوتیوب برای ما به صرفه خواهد بود.

۳- امنیت مناسب حریم خصوصی

امنیت نیز ویژگی مهم دیگری است که ما حتماً باید به آن توجه کنیم. تا بهترین تجربه از استفاده در یوتیوب را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *