آموزش دریافت گالا وی پی ان با لینک مستقیم

آموزش دریافت گالا وی پی ان با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن گالا وی پی ان برای آیفون

یکی از محبوب‌ ترین فیلتر شکن‌ هایی که جدیداً مورد توجه کاربران ایرانی قرار گرفته است، فیلتر شکن گالا وی پی ان می‌ باشد. و علت این محبوبیت سرور های بسیار پرسرعت و قوی برنامه است. که در بستر ایمن در اختیار شما قرار می‌ گیرد. پس می‌ توانید با خیال راحت از این برنامه استفاده کنید. چون به هیچ عنوان داده‌ های شما ردیابی و شناسایی نمی‌ شود. پس می‌ توانید بدون هیچ مشکل و دردسری در کشور مرور کنید.

امکان تغییر زبان در گالا وی پی ان

اگر نتوانستیم از زبان پیش فرض این فیلتر شکن که انگلیسی می‌ باشد استفاده کنیم. می‌ توانیم به راحتی زبان برنامه را به فارسی تغییر دهیم. تا بتوانیم راحت‌تر از خدمات آن بهره ببریم. که این موضوع برای کاربرانی که تازه وارد هستند بسیار مناسب می‌ باشد.

روش اتصال پایدار به فیلتر شکن گالا وی پی ان

برای اینکه بتوانید اتصال خود را به این فیلتر شکن ایجاد کنید بهتر است که از گزینه اتصال خودکار استفاده کنید. و بر روی آن یک کلیک انجام دهید و منتظر بمانید تا اتصال شما ایجاد شود. این مورد کمی طولانی است اما وقتی اتصال شما ایجاد می‌ شود می توانید هر فعالیتی را به راحتی انجام دهید. همچنین ما در ادامه آموزش اتصال به این برنامه را برای شما قرار داده‌ایم. تا بتوانید راحت‌تر از این برنامه استفاده کنید.

چک کردن اتصال ما توسط GALA VPN

لازم به ذکر است که پس از اینکه اتصال شما به یکی از سرور های قوی این برنامه ایجاد شد. می‌ توانید اطلاعات اتصال خود را تماشا کنید. که شامل آدرس آی پی تغییر پیدا کرده و کشور سرور متصل شده می‌ باشد. همچنین مدت زمان اتصال شما نمایش داده می‌ شود که به صورت نامحدود می‌ توانید از این برنامه استفاده کنید.

نکته منفی این فیلتر شکن:

تنها نکته‌ منفی که درباره این فیلتر شکن می‌ توان گفت نمایش تبلیغات این برنامه است. که در حین اتصال و پس از اتصال مجبور هستید تبلیغات کوتاهی را تماشا کنید. تا بتوانید به این برنامه متصل شوید و از خدماتش استفاده کنید. که این مورد به خاطر رایگان بودن این برنامه می‌ باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *