دانلود برنامه گذر از تحریم ها با لینک مستقیم

دانلود برنامه گذر از تحریم ها با لینک مستقیم

از بین بردن تحریم موجود در کشور با نصب vpn

شرایط حاکم بر اینترنت ما را مجبور به استفاده از نرم‌ افزار هایی کرده است. که خدمات لازم برای دور زدن محدودیت‌ های اعمال شده بر آن را برای ما فراهم کند. این برنامه ‌ها که تحت عنوان فیلتر شکن یا وی پی ان و هر اسم دیگری مانند تحریم شکن شناخته می‌ شوند. به ما امکان دسترسی به انواع خدمات فیلتر شده را می‌ دهند.
بدین ترتیب ما می‌ توانیم به کمک این برنامه ‌ها از تمامی ظرفیت ‌های اینترنت استفاده کنیم. و به راحتی به اینترنت جهانی متصل شویم.

آیا همه تحریم شکن های موجود مناسب هستند؟

امروزه بیش از ۱۰۰۰ فیلتر شکن مختلف در بازار وجود دارد. اما همه آن ها از قدرت بالا برخوردار نیستند. و بسیاری از آن ها با افزایش شدت محدودیت‌ ها از دسترس خارج شده اند. که دیگر قادر به ارائه خدمات نیستند. پس ما باید از یک سری از فیلتر شکن‌ هایی که قابلیت‌ های لازم را دارند برای این منظور استفاده کنیم.

سرعت بالا ویژگی که حتما باید وجود داشته باشد:

سرعت فیلتر شکن ‌ها را می‌ توان مهم ‌ترین فاکتوری دانست که باید حتماً از آن برخوردار باشند. چرا که اگر سرعت بالا برای ما به وجود نیاید. به هیچ عنوان امکان رفع محدودیت‌ ها وجود نخواهد داشت.
پس عملاً استفاده از فیلتر شکن ‌های کند برای ما به هیچ عنوان فایده نخواهد داشت. و حتماً باید از یک وی پی ان پرقدرت با سرعت بسیار بالا استفاده کنیم.

دریافت امنیت لازم هنگام استفاده از تحریم شکن ها

در کنار سرعت ویژگی دیگری که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. امنیتی است که یک فیلتر شکن برای ما فراهم می‌ کند. چون در صورتی که برنامه مورد استفاده از امنیت کافی برخوردار نباشد. اطلاعات ما در معرض خطر قرار خواهند داشت. و ما به طور مداوم نگران آسیب رسیدن به حریم خصوصی خود خواهیم بود. پس نمی‌ توانیم با خیال راحت از خدمات اینترنتی بهره‌ مند شویم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *