یوتیوب بدون فیلتر شکن نسخه موبایل

یوتیوب بدون فیلتر شکن نسخه موبایل

استفاده از YouTube بدون محدودیت زمانی

یکی از نرم ‌افزار های محبوب در سراسر جهان برنامه یوتیوب می‌ باشد. این برنامه که امروزه در ایران طرفداران زیادی نیز پیدا کرده است .به دلیل محدودیت ‌های اینترنتی در کشورمان بدون استفاده از خدمات دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی غیر قابل استفاده است.
به همین دلیل بسیاری از افراد به دنبال نسخه ای از یوتیوب هستند که بدون فیلتر شکن کار کند. اما متاسفانه همچین نسخه‌ ای وجود ندارد. و ما مجبور به استفاده از انواع روش ‌های دور زدن محدودیت‌ های اینترنتی هستیم.

کدام راه بهترین راه برای دور زدن فیلترینگ یوتیوب است؟

راه‌ های مختلفی برای دور زدن محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت خصوصاً فیلترینگ یوتیوب وجود دارد. اما بهترین راه از میان راه ‌های موجود استفاده از یک فیلتر شکن قوی و پرسرعت است. تا در بستری مطمئن این عمل را انجام دهیم.

Screenshot image

چه فیلتر شکنی مناسب برای یوتیوب می باشد؟

دارای سرور های قوی و پرسرعت باشد:

مهم ترین ویژگی یک فیلتر شکن مناسب و کار آمد سرور های پرتعداد و باکیفیت است. چرا که همین سرور ها هستند که سرچشمه قدرت یک فیلتر شکن می‌ باشند. در واقع همین ویژگی است که قدرت و نوع اتصال ما را مشخص می‌ کنند. پس ما هنگام انتخاب یک فیلتر شکن مناسب برای یوتیوب حتماً باید در نظر داشته باشیم. که از سرور های کافی با کیفیت بالا برخوردار باشد.

دارای سرور هایی در سراسر جهان

در مورد فیلتر شکنی که برای یوتیوب انتخاب می‌ کنیم، پراکندگی سرور ها نیز اهمیت دارد. چرا که برخی از سرور ها در یوتیوب تبلیغات زیادی دارند و برای ما بهتر است که به سروری متصل شویم. که تبلیغات کمتری را ببینیم. تا هم در وقت خود صرفه‌ جویی کنیم و هم در حجم مصرفی اینترنت خود این کار را انجام دهیم.

دارای امنیت بالا جهت نصب در گوشی

امنیتی که فیلتر شکن مورد استفاده برای ما به ارمغان خواهد آورد، از اهمیت بالایی برخوردار می‌ باشد. چرا که برای ما بهتر است. وی پی ان مورد استفاده دارای بهترین و به روزترین خدمات امنیتی باشد. تا با خیال راحت از آن استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *