دانلود یونایتد وی پی ان برای اندروید + رایگان

دانلود یونایتد وی پی ان برای اندروید + رایگان

نسخه جدید فیلتر شکن United VPN برای ویندوز

ما امروزه بیشتر کارهای روزمره خود را با استفاده از گوشی همراه انجام می‌ دهیم و بیشتر از اپلیکیشن‌ های خارجی استفاده می‌ کنیم.
اما متاسفانه این روزها فیلترینگ زیادی بر این خدمات اعمال شده است که ما با آی‌ پی ایران نمی‌ توانیم به آن ها دسترسی پیدا کنیم. ولی با استفاده از یک فیلتر شکن قدرت ما به سادگی می‌ توانیم این محدودیت‌ ها را از بین ببریم.
به گونه‌ای که با نصب فیلتر شکن پرسرعت یونایتد وی پی ان که دارای سرور های مختلفی در سراسر جهان است. ما می‌ توانیم آی پی کشور خود را تغییر دهیم و با تغییر کشور خود به سادگی به خدمات موجود در جهان دسترسی پیدا کنیم.

نماگرفت

نصب رایگان برنامه یونایتد وی پی ان

برای نصب این فیلتر شکن بر روی گوشی‌ های همراه خود می‌ توانید توسط لینک‌ های مستقیم این برنامه را دانلود کنید.
برای نصب آن، شما لازم نیست هزینه‌ای پرداخت کنید. چون به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. تا بتوانید از سرور های پرسرعت و نامحدودش برای انجام هر فعالیتی استفاده کنید.

دسترسی به سرور هایی قوی در سرتاسر جهان

پس از اینکه فیلتر شکن United VPN را برای خود نصب کردید، می‌ توانید وارد لیست سرور های نامحدود این برنامه شوید. و یکی از پرقدرت‌ ترین‌ ها را در هر کشوری که می‌ خواهید انتخاب کنید و به آن متصل شوید.
چون سرور های این فیلتر شکن در سرتاسر جهان پراکنده شده‌اند. شما همیشه اتصالی پایدار و قوی برای دور زدن محدودیت‌ ها خواهید داشت.

نماگرفت

روش تغییر آدرس IP شما با فیلتر شکن یونایتد وی پی ان

همان طور که گفته شد این برنامه با تغییر آدرس آی پی شما به سرور های مختلف این برنامه باعث می‌ شود که شما بتوانید به خدمات مختلف در جهان دسترسی پیدا کنید.
به صورتی که به هر سروری که متصل شوید، برنامه به صورت خودکار آدرس آن کشور را به عنوان مکان اصلی شما نمایش می‌ دهد. تا هکرها نتوانند به داده‌ های خصوصی شما و فعالیت‌ هایی که انجام می‌ دهید، دسترسی پیدا کنند.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *