لینک دانلود فیلتر شکن StrongVPN برای اندروید

لینک دانلود فیلتر شکن StrongVPN برای اندروید

دانلود برنامه پرسرعت StrongVPN برای آیفون

امروزه همه کاربران برای مرورگردی در اینترنت نیاز به فیلتر شکنی قدرتمند و سریع دارند. چرا که بسیاری از خدمات موجود در اینترنت به دلیل محدودیت های اعمال شده بر آن دیگر قابل دسترس نیستند. و شما نیاز به فیلتر شکنی مناسب برای استفاده از آن ها دارید.
یکی از بهترین برنامه های ارائه دهنده خدمات vpn، برنامه StrongVPN می باشد. که تمامی فاکتور های لازم برای رفع انسداد انواع محدودیت های اینترنتی را دارا می باشد. به طوری که شما می توانید با استفاده از آن در سریع ترین زمان ممکن به خدمات مورد نیازتان دسترسی پیدا کنید.

Screenshot image

دارای باکیفیت ترین سرور ها

در ابتدا لازم به ذکر است که این فیلتر شکن از سرعت بسیار بالایی برخوردار است و این امر به خاطر سرور های باکیفیت این فیلتر شکن است. که بدون هیچ محدودیتی در اختیار شما قرار می گیرند. تا بتوانید یک اتصال پایدار با این سرور ها برای خود ایجاد کنید و فعالیت های مورد نظر خود را انجام دهید.
که در ادامه به روش اتصال به این سرور ها می پردازیم.

Screenshot image

اتصال آسان به سرور های برنامه StrongVPN با وجود رابط کاربری آسان

این برنامه از یک رابط کاربری ساده و کاربردی برخوردار است. به همین دلیل شما برای استفاده از این برنامه کار بسیار ساده ‌ای را در پیش دارید. به طوری که تنها با چند کلیک می توانید به سرور های این برنامه متصل شوید و از اینترنت نامحدود و پرسرعت برخوردار شوید.
گفتنی است که شما برای استفاده از این برنامه و وارد شدن به آن نیازی به وارد کردن رمز عبور و همچنین اطلاعات دیگر نخواهید داشت. و می توانید به صورت مستقیم وارد این برنامه شوید و از خدمات آن استفاده کنید.

Screenshot imageScreenshot image

حفاظت از اطلاعات خصوصی خود با فیلتر شکن ایمن StrongVPN

این برنامه فیلتر شکنی ایمن و مطمئن می باشد. که از اطلاعات شما در برابر اشخاص ثالث مراقبت می‌ کند و نمی ‌گذارد که هیچ کس به اطلاعات شما دسترسی پیدا کند. یا به دستگاه شما آسیب وارد کند.
از مهم ترین اقدامات امنیتی این برنامه می توان به رمزگذاری اتصالات کاربران اشاره کرد. که باعث می شود برای آن ها اتصالی ناشناس فراهم شود.
این اتصال ایمن سبب می‌ شود که کاربران بتوانند با خیالی راحت و آسوده به گشت و گذار در اینترنت بپردازند. و از تمامی خطرات احتمالی هنگام مرورگردی در اینترنت در امان باشند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *