دریافت ورژن اصلی Pulpy VPN از گوگل پلی

دریافت ورژن اصلی Pulpy VPN از گوگل پلی

آموزش تصویری اتصال به وی پی ان Pulpy VPN

یکی از کاربردی‌ ترین فیلتر شکن‌ های موجود در کشور ما که می‌ تواند جزو محبوب‌ ترین وی‌ پی‌ ان‌ ها در جهان باشد، فیلتر شکن Pulpy VPN نام دارد که اگر آن را بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنید دیگر دوست ندارید از وی پی ان‌ های دیگر استفاده کنید. چون این برنامه هم تمام خدمات لازم را دارد. هم محیط آن بسیار جذاب طراحی شده است. که کمک می‌ کند تا به راحتی ما بتوانیم سانسورها را از بین ببریم.

رابط کاربری جذاب Pulpy VPN

این فیلتر شکن به کوچک‌ ترین جزئیات هم دقت کرده است و محیط کاربری خود را آنقدر ساده و زیبا طراحی کرده است. که تمامی کاربران جذب می‌ شوند که از این برنامه استفاده کنند. به گونه‌ای که همانطور که از اسم این برنامه هم مشخص است اکثر اشکال این برنامه به شکل یک پرتقال است. که محیط این vpn را بسیار جالب‌تر می‌ کند.

سرور های فیلتر شکن Pulpy VPN

۱_ رایگان

در این فیلتر شکن اکثر خدمات به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌ گیرد و نیازی به هزینه کردن ندارید. چون می‌ توانید یا از طریق لیست سرورها، یا از طریق قابلیت اتصال خودکار بدون پرداخت هزینه به این فیلتر شکن متصل شوید.

۲_ پرمیوم

همچنین این فیلتر شکن دارای ۳ اکانت مختلف می‌ باشد که سرور های پرمیوم را با قیمت مناسب در اختیارتان می‌ گذارد. که می‌ توانید به سادگی این سرورها را خریداری کنید و با حجم نامحدود از آن ها بهره ببرید. و به سادگی محدودیت‌ ها را از بین ببرید.

تست سرعت

جهت اطمینان از اینکه اتصال خوبی برای شما فراهم شده است یا خیر می‌ توانید گزینه تست سرعت این برنامه را فعال کنید. تا به سادگی متوجه شوید که آیا این فیلتر شکن و سرور هایش متناسب با نوع اینترنت شما کار می‌ کنند یا خیر.

اتصال کاملا اتوماتیک

با اینکه در این فیلتر شکن گزینه‌ های خیلی زیادی وجود دارد اما شما خودتان باید آن را نصب کنید تا بتوانید از آن ها استفاده کنید. مثلاً یکی از خدماتی که این برنامه دارد اتصال کاملاً اتوماتیک می‌ باشد. یعنی وقتی شما این گزینه را فعال کنید این vpn زمانی که اینترنت شما روشن است، خودش فعال می‌ شود. یعنی حتی لازم نیست دیگر شما وارد این وی پی ان شوید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *