اتصال رایگان به برنامه Small Wings VPN در ویندوز

اتصال رایگان به برنامه Small Wings VPN در ویندوز

نصب فیلتر شکن Small Wings VPN برای سامسونگ

ما می توانیم برای دسترسی به اینترنت جهانی به فیلتر شکن Small Wings VPN اعتماد کنیم. برنامه ای که قادر است بسیاری از محدودیت های اینترنتی را برای ما از بین ببرد. تا بتوانیم بدون هیچگونه مزاحمتی از خدمات مورد نیاز خود در اینترنت برخوردار شویم.
امتیاز دریافتی این برنامه در گوگل پلی چندان رضایت بخش نمی باشد. اما با این وجود یک سری از کاربرانی که از این برنامه استفاده می کنند رضایت خود را نسبت به خدمات آن اعلام کرده اند.

رابط کاربری فوق العاده ساده ای که این برنامه از آن برخوردار می باشد. به ما این امکان را می دهد بدون کوچک‌ ترین مشکل و دردسری به سرورها دسترسی پیدا کنیم و به اینترنت جهانی متصل شویم.
برای دسترسی به خدمات این vpn تنها کاری که می بایست انجام دهیم. این است که پس از نصب برنامه وارد آن شویم و مجوز آن را صادر کنیم. سپس باید بر روی دکمه اتصال ضربه بزنیم. تا به صورت کاملا اتوماتیک اتصال ما تنها در چند ثانیه برقرار شود. اگر اتصال ما توسط سرورها ایجاد نشد، یعنی این برنامه برای اینترنت ما سازگاری مناسب نخواهد داشت.

Screenshot image 8

برنامه Small Wings VPN مناسب برای استفاده از یوتیوب

ما می توانیم به کمک اتصال ایجاد شده توسط این برنامه به راحتی محدودیت های اعمال شده بر برنامه‌ هایی مانند یوتیوب را از بین ببریم. ما می توانیم به کمک این اتصال به راحتی به محتوای موجود در یوتیوب دسترسی پیدا کنیم. به گونه ای که انواع ویدیو ها را می توانیم با بالاترین کیفیت به صورت آنلاین تماشا کنیم. و بدون هیچگونه مزاحمتی از محتوای مورد نظر خود لذت ببریم.

Screenshot image 7

حریم خصوصی مطمئن در Small Wings VPN

این برنامه با در نظر گرفتن بهترین پروتکل های امنیتی و خدمات به روز به ما این اجازه را می دهد. که بتوانیم با خیالی راحت در اینترنت گشت و گذار کنیم. ضمن اینکه گفتنی است ما می توانیم بدون هیچگونه مشکل و محدودیتی در اینترنت مرور کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *