دانلود فیلتر شکن قدرتمند Pakhi VPN برای هواوی

دانلود فیلتر شکن قدرتمند Pakhi VPN برای هواوی

نصب برنامه Pakhi VPN برای آیفون جدید

برای دریافت خدمات موجود در سایت‌ ها و برنامه های فیلتر شده شما نیاز به خدمات با کیفیت وی پی ان دارید. برای دریافت این خدمات می‌ توانید از فیلتر شکن Pakhi VPN کمک بگیرید. شما می‌ توانید این نرم‌ افزار قدرتمند و مناسب را از طریق برنامه گوگل پلی برای خود دریافت کنید. تا به کمک بهترین خدمات موجود در این برنامه به راحتی به انواع خدمات فیلتر شده دسترسی پیدا کنید.

تنظیمات کامل برنامه Pakhi VPN

در این برنامه در بخش تنظیمات قابلیت‌ هایی در اختیار ما قرار گرفته است که به ما این امکان را می دهد بتوانیم مرور خود را کاملاً شخصی سازی کنیم. قابلیت های متعددی برای ما در این بخش قابل تنظیم شدن می باشد. که تجربه بهتری را در اختیار ما قرار خواهد داد. ما می توانیم در این بخش اطلاعات اتصال خود را نیز مشاهده کنیم.

Screenshot image 4

پروتکل های متنوع وی پی ان

در این برنامه پروتکل های مختلفی قرار گرفته است. که به ما این امکان را می دهد با تغییرشان با انواع اینترنت‌ ها امکان استفاده از خدمات موجود در این برنامه را داشته باشیم. بنابراین بیشتر کاربران می توانند با توجه به این قابلیت این vpn به راحتی از خدمات وی پی ان دریافت کنند.

Screenshot image 3

خدمات عالی Pakhi VPN در راستای افزایش امنیت

۱_ تغییر آی پی هنگام انجام فعالیت اینترنتی

ما می توانیم به راحتی با متصل شدن به سرور های موجود در این برنامه مروری ناشناس را در اینترنت تجربه کنیم. چرا که هنگام متصل بودن به سرورها آی پی اصلی ما پنهان می شود و آی پی سروری که به آن متصل شده‌ ایم. جایگزین موقعیت اصلی ما خواهد شد. در این صورت تمامی فعالیت های ما غیر قابل ردیابی و شناسایی خواهند بود.

۲_ حفظ حریم خصوصی آنلاین

سازندگان این vpn سعی کردند با در نظر گرفتن پروتکل های امنیتی مناسب و همچنین اقدامات لازم شرایطی مناسب برای انجام فعالیت های اینترنتی مهیا کنند. ما می توانیم به کمک این برنامه در بستری کاملاً مطمئن و با حفظ امنیت حریم خصوصی خود، از شر محدودیت های اینترنتی خلاص شویم.

Screenshot image 2


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *