نصب وی پی ان جدید و کاربردی Techno103 VPN

نصب وی پی ان جدید و کاربردی Techno103 VPN

دانلود فیلتر شکن Techno103 VPN با لینک مستقیم

فیلتر شکن های زیادی در گوگل پلی وجود دارند که یکی از این برنامه ها فیلتر شکن Techno103 VPN نام دارد. برنامه ای که نتوانسته است رضایت کاربران را جلب کند. چرا که امتیاز 2.7 برای این برنامه در گوگل پلی ثبت شده است. البته گفتنی است که این امتیاز تنها از جانب سه کاربر می باشد. به طور کلی این برنامه بسیار ناشناخته است و کیفیت خدماتش برای دور زدن محدودیت‌ ها چندان ثابت شده نیست.

تعداد کاربران کم

به دلیل ناشناخته بودن و جدید بودن این فیلتر شکن تعداد کاربرانی که به این برنامه اعتماد کرده اند و از خدمات آن برای دور زدن محدودیت‌ ها استفاده می کنند بسیار کم می باشد. اما به طور کلی سازندگان این برنامه ادعا دارند که ما می توانیم به کمک این برنامه شرایط مناسبی را برای دسترسی به اینترنت جهانی برای خود فراهم کنیم.

محیط دارک و جذاب Techno103 VPN

رابط کاربری این برنامه از طراحی بسیار جذاب و مناسبی برخوردار است که هم محیط بسیار زیبایی را در اختیار کاربران قرار داده است. هم اینکه کار آن ها برای متصل شدن به سرور های موجود در این vpn را بسیار راحت‌ تر کرده است. در واقع یکی از نکات مثبت این برنامه پنل کاربری بسیار زیبا و کاربردی آن می باشد.

Screenshot image 3

اتصال با یک ضربه

این برنامه مانند بسیاری از فیلتر شکن های دیگر دارای قابلیت اتصال خودکار است. که به ما این امکان را می دهد بتوانیم تنها با یک ضربه اتصال خود را به بهترین سرور موجود در این vpn برقرار کنیم.

Screenshot image 1

آپدیت آنلاین در Techno103 VPN

می توانیم به صورت کاملاً آنلاین نسخه های به روز شده این برنامه را دریافت کنیم. تا آپدیت آن به صورت آفلاین صورت نگیرد بلکه به صورت آنلاین برنامه خود را آپدیت کنیم.

سرور های جدید و قوی در سنگاپور

محبوب‌ ترین سرور های این ‌vpn در کشور سنگاپور قرار گرفته است. ما می توانیم با متصل شدن به این سرورها به قدرت لازم جهت از بین بردن محدودیت های موجود در اینترنت دست پیدا کنیم.

Screenshot image 4


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *