وضعیت فیلترینگ در ایران چگونه است؟!

وضعیت فیلترینگ در ایران چگونه است؟!

نحوه از بین بردن فیلترینگ کشور بدون محدودیت

فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت کشور ایران به قدری شدید است که بسیاری از خدمات موجود در اینترنت جهانی بدون استفاده از خدمات وی پی ان برای مقابله با محدودیت ها در دسترس نخواهند بود. بنابراین نیاز هر کاربر ایرانی به فیلتر شکن بیش از هر زمان دیگر احساس می‌ شود.

از چه فیلتر شکنی برای رفع فیلترینگ استفاده کنیم؟

ما می‌ توانیم از طریق خدمات وی پی ان با کیفیت محدودیت اعمال شده بر اینترنت را از بین ببریم. اما همه فیلتر شکن‌ ها نمی‌ توانند خدمات مورد نیاز ما را در اختیارمان قرار دهند. پس برای اینکه بتوانیم بهترین انتخاب را داشته باشیم باید یک سری از ویژگی‌ ها را مد نظر بگیریم.

خدمات و پروتکل های امنیتی

برای دوری از خطرات احتمالی هنگام انجام فعالیت‌ های اینترنتی در کشور ایران بهتر است از فیلتر شکن‌ هایی استفاده شود. که از خدمات و پروتکل‌ های امنیتی مناسب‌ تری استفاده می‌ کنند. با استفاده از این نوع فیلتر شکن‌ ها خدماتی که در اختیار ما قرار می‌ گیرند. نمی‌ تواند آسیب جدی به حریم خصوصی ما وارد کنند.

سرور های سریع و قدرتمند برای رفع فیلترینگ ایران:

مهم ترین عاملی که در قدرت و سرعت یک فیلتر شکن تاثیر گذار است سرور های موجود در آن می‌ باشد. ما می‌ توانیم با انتخاب فیلتر شکنی که دارای سرور های قدرتمند است بدون هیچگونه مشکل و محدودیتی از تمامی خدمات استفاده کنیم. اما اگر نتوانیم فیلتر شکنی را پیدا کنیم که سرور های با کیفیتی دارد. از بسیاری از خدمات اینترنتی که محدودیت شدیدی بر آن ها اعمال شده است محروم خواهیم بود.

سازگاری با انواع اینترنت

برای اینکه بتوانیم به کمک همه اینترنت‌ های موجود به خدمات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنیم. باید از فیلتر،شکنی استفاده کنیم که از پروتکل‌ های وی پی ان مختلفی پشتیبانی می‌ کند.
تنها در این صورت است که می‌ توانیم در هر کجا با متصل شدن به انواع اینترنت‌ ها به اینترنت جهانی بدون مزاحمت دسترسی پیدا کنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *