نصب vpn فعال AzireVPN برای pc و اندروید

نصب vpn فعال AzireVPN برای pc و اندروید

دانلود فیلتر شکن قوی AzireVPN آپدیت جدید

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که ما می توانیم برای دسترسی به اینترنت جهانی از خدمات آن کمک بگیریم فیلتر شکن AzireVPN نام دارد. برنامه ای که برای تعداد محدودی از کاربران توانسته است شرایط لازم برای دور زدن محدودیت های اینترنتی را فراهم کند. چرا که این برنامه با انواع اینترنت های موجود در بازار سازگاری ندارد. اما اگر با اینترنتی که سرورها با آن سازگاری دارند به خدمات آن دسترسی پیدا کنیم. می توانیم بدون هیچگونه محدودیتی در اینترنت گشت و گذار کنیم.

اتصال با چند دستگاه مختلف

ما می توانیم با چندین دستگاه مختلف از خدمات این برنامه استفاده کنیم. تنها نکته ای که باید رعایت کنیم این است که باید از اینترنتی استفاده کنیم که با سرور ها و عملکرد این برنامه سازگاری داشته باشد.

سرور های قدرتمند و فعال در AzireVPN

سرور های این ‌vpn از عملکرد بسیار با کیفیتی برخوردار هستند. منتها این عملکرد خوب بستگی به اینترنت مورد استفاده ما نیز دارد. اگر نتوانیم با اینترنت سازگار با سرور های این برنامه از خدمات این برنامه کمک بگیریم. نمی توانیم شرایط بهینه برای دور زدن محدودیت‌ ها را برای خود فراهم کنیم. بالعکس اگر با اینترنت مناسب به سرورها دسترسی پیدا کنیم. بهترین اتصال ممکن برای ما شکل خواهد گرفت.

تغییر دستی دی ان اس

قابلیتی در این برنامه برای ما وجود دارد که به کمک آن می توانیم دی‌ ان‌ اس برنامه را تغییر دهیم. همین مورد کمک می‌ کند که اتصالی مناسب‌ تر برای خود فراهم کنیم. تا راحت تر به جنگ محدودیت های اینترنتی برویم. و پس از رفع انسداد سایت‌ ها و برنامه های فیلتر شده به محتوای موجود در آن ها دسترسی پیدا کنیم.

ایجاد حساب کاربری خصوصی در فیلتر شکن AzireVPN

ما برای اینکه بتوانیم به صورت بهینه به خدمات این برنامه دسترسی پیدا کنیم. نیاز داریم که در آن یک حساب کاربری خصوصی ایجاد کنیم. با انجام این کار علاوه بر اینکه می توانیم از خدمات این برنامه استفاده کنیم. بلکه مرور خود را شخصی سازی کرده و امنیت حریم خصوصی‌مان را بالاتر می بریم.

 


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *