دانلود نسخه اصلی فیلتر شکن کیمیا وی پی ان

دانلود نسخه اصلی فیلتر شکن کیمیا وی پی ان

دانلود برنامه پرسرعت kimia vpn برای اندروید

به دلیل افزایش محدودیت های اینترنتی و اعمال فیلترینگ بر روی آن بسیاری از خدمات مورد نیاز ما از دسترس خارج شده اند. پس ما نیاز به فیلتر شکنی پرقدرت و با سرعت بالا داریم تا بتوانیم از خدمات مورد نیازمان استفاده کنیم.
فیلتر شکن کیمیا یکی از بهترین فیلتر شکن های موجود در بازار است. که امکان رفع انسداد انواع محدودیت‌ ها را برای ما به ارمغان می آورد.
یعنی ما می‌ توانیم با دانلود و نصب این برنامه بر روی دستگاه اندرویدی خود، به بهترین نحو ممکن این محدودیت‌ ها را دور بزنیم.

دسترسی رایگان به خدمات موجود در فیلتر شکن کیمیا

نکته قابل توجه این است که تمامی خدمات این برنامه به صورت رایگان می باشد. و ما برای برخورداری از خدمات این برنامه نیاز به پرداخت هزینه نداریم.
البته گفتنی است نسخه پرمیوم این برنامه نیز وجود دارد که دارای خدمات بهتر با سرعت بالاتر می باشد. و ما باید آن را خریداری کنیم. اما خدمات رایگان این برنامه از کیفیت و سرعت لازم برای دور زدن محدودیت های اینترنتی برخوردار است. پس ما نیازی به هزینه کردن نخواهیم داشت.

[Updated] KimiaVPN for PC / Mac / Windows 11,10,8,7 / Android (Mod ...

برخورداری از سرور های پرسرعت و با کیفیت

سرور های این برنامه از کیفیت و سرعت بالایی برخوردار هستند. این سرور ها که بسیار پرتعداد اند، در سراسر نقاط جهان پراکنده شده اند و برای ما یک پوشش جهانی را ایجاد کرده اند. که ما می توانیم با استفاده از این پوشش جهانی در هر نقطه از کره خاکی به اینترنت بین المللی دسترسی پیدا کنیم.
همچنین برنامه kimia vpn با ایجاد اتصالی پایدار و پرسرعت برای ما، قدرت لازم برای دور زدن محدودیت ها را ایجاد می کند. پس ما می توانیم با متصل شدن به سرور های این وی پی ان از اینترنت آزاد و بدون محدودیت برخوردار شویم.

حفظ اطلاعات خصوصی با بهترین درجه امنیت شما با فیلتر شکن کیمیا

علاوه بر سرعت بالا که به دلیل وجود سرور های بی نظیر می باشد. فاکتور دیگری که این برنامه را به یک فیلتر شکن ایده ‌آل تبدیل کرده است، امنیت بالای آن می باشد.
یعنی امنیت این برنامه در حدی بالاست که ما می‌ توانیم با خیال راحت و آسوده از تمامی خدمات مورد نیازمان استفاده کنیم. بدون اینکه نگران به سرقت رفتن اطلاعات خصوصی و همچنین آسیب رسیدن به دستگاه خود باشیم. از مهم ترین اقدامات امنیتی این برنامه می توان به رمزگذاری اتصالات ما از طریق عبور دادن آن ها از یک تونل رمزگذاری شده ایمن اشاره کرد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *