دریافت vpn شخصی Ahu VPN برای ویندوز

دریافت vpn شخصی Ahu VPN برای ویندوز

نصب سریع وی پی ان Ahu VPN برای اندروید

اگر به دنبال یک فیلتر شکن می‌ گردید تا با استفاده از آن بتوانید تمام سانسور های اعمال شده بر کشور خود را از بین ببرید. می‌ توانید از فیلتر شکن Ahu VPN استفاده کنید و آن را از گوگل پلی بر روی دستگاه‌ های خود نصب کنید.

علت اینکه می‌ گوییم این فیلتر شکن را برای خود نصب کنید سرعت بالای این برنامه است. همچنین این وی پی ان با محیط بسیار ساده‌ای که دارد برای تمام کاربران تازه وارد مناسب می‌ باشد.
اگر می‌ خواهید از کیفیت این برنامه مطلع شوید کافی است اسم این فیلتر شکن را در گوگل پلی سرچ کنید. که همین موضوع نشان دهنده کیفیت بسیار بالای این فیلتر شکن می‌ باشد.

روش برقراری اتصال و قطع اتصال در Ahu VPN

همانطور که گفته شد این برنامه برای کاربران تازه وارد بسیار مناسب است. و این موضوع به خاطر محیط بسیار ساده این فیلتر شکن می‌ باشد. که برای برقراری اتصال خود شما فقط کافی است بر روی تنها گزینه موجود در این برنامه کلیک کنید. و چند لحظه منتظر بمانید تا اتصال شما برقرار شود.
همچنین وقتی کارتان با این برنامه تمام شد دوباره باید روی همین یک گزینه کلیک کنید تا اتصال شما قطع شود.

البته ممکن است این ویژگی برای برخی از کاربران خوشایند نباشد. چون این فیلتر شکن در اصل لیست سرور ندارد تا خودتان بتوانید به صورت دستی به آن متصل شوید و خیلی از کاربران این ویژگی را دوست ندارند.

Screenshot image 4

Screenshot image 3

دریافت نسخه جدید

باید به یک نکته توجه داشته باشید و آن همین است که همیشه باید نسخه جدید این برنامه را نصب کنید. تا بتوانید از خدمات بهتری استفاده کنید. یعنی باید حواستان جمع باشد هر موقع این vpn آپدیت جدید داد به سرعت آن را برای خود نصب کنید. تا بتوانید از سرور های با کیفیت این vpn برخوردار شوید.

تایم اتصال به فیلتر شکن Ahu VPN

خوشبختانه استفاده از این فیلتر شکن و خدماتش به صورت کاملاً نامحدود می‌ باشد و شما هر چقدر که بخواهید می‌ توانید از این vpn استفاده کنید. بدون اینکه اتصال شما ذره‌ای قطع یا ضعیف شود. به همین دلیل این برنامه برای انجام بازی‌ ها بسیار مناسب است.

Screenshot image 2

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *