آیا گوگل برای همیشه در ایران تحریم شده است؟!

آیا گوگل برای همیشه در ایران تحریم شده است؟!

رفع فیلتر گوگل بدون قطعی با فیلتر شکن

یکی از مشکلاتی که از گذشته تا به اکنون کاربران را برای دسترسی به خدمات اینترنتی دچار مشکل کرده است. فیلترینگ اعمال شده بر اینترنت می‌ باشد. مشکلی که امروزه با شدیدتر شدن شدت محدودیت‌ ها بیش از هر زمان دیگری احساس می‌ شود. شدت این محدودیت‌ ها به قدری بالاست که بیشتر خدمات اینترنتی را در بر گرفته است. اما باید گفت که هنوز گوگل در ایران تحریم نشده است. و ما می‌ توانیم به راحتی بدون نیاز به هیچگونه فیلتر شکنی به خدمات آن دسترسی پیدا کنیم.

فیلترینگ برنامه زیر مجموعه گوگل

درست است که خود google دچار فیلترینگ نمی‌ باشد. اما برنامه زیر مجموعه آن هم اکنون دچار فیلترینگ می باشد. که می‌توان گفت یکی از مهم ترین برنامه‌ های کاربردی بر روی دستگاه‌ های اندرویدی می‌ باشد. این برنامه همان گوگل پلی است. که تمامی افراد برای دانلود برنامه‌ ها و بازی‌ ها در سراسر نقاط جهان از آن استفاده می‌ کنند. گفتنی است تا چندی پیش برنامه‌ های گوگل میت و جیمیل نیز دچار فیلترینگ بودند. که با گذشت زمان این محدودیت‌ ها برداشته شد.

تحریم گوگل واقعیت دارد؟ / شناسایی آی پی ایرانی توسط گوگل

آیا فیلترینگ گوگل پلی دائمی است؟

در مورد این موضوع نمی‌توان نظر قطعی داد چرا که هیچ کدام یکی از محدودیت‌ های موجود در اینترنت لزوماً دائمی نخواهند بود. به همین دلیل ممکن است با گذشت زمان محدودیت اعمال شده بر این برنامه نیز برداشته شود.

رفع تحریم گوگل پلی به راحتی و با سرعت بدون vpn... - YouTube

کمک گرفتن از فیلتر شکن برای دانلود برنامه از گوکل پلی

با توجه به کاربردی بودن و کامل بودن برنامه گوگل پلی برای دانلود بازی‌ ها و برنامه‌ های مختلف نمی‌توان به طور کامل آن را جایگزین کرد.
پس به هر حال ما برای دسترسی به بسیاری از بازی‌ ها و برنامه‌ هایی که در منابع ایرانی وجود ندارند نیاز به گوگل پلی پیدا خواهیم کرد. پس باید یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند را بر روی دستگاه خود نصب داشته باشیم. تا بتوانیم از محتوای موجود در این برنامه برخوردار شویم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *