روش اتصال و راهنمایی به vpn جدید Fortune VPN

روش اتصال و راهنمایی به vpn جدید Fortune VPN

دانلود وی پی ان Fortune VPN برای اندروید و آیفون

یکی از جدید ترین فیلتر شکن‌ های موجود در بازار که کاربران ایرانی می‌ توانند از آن استفاده کنند. و از این طریق سانسور های کشور خود را از بین ببرند، فیلتر شکن Fortune VPN نام دارد. این برنامه شرایط را طوری فراهم می‌ کند که شما بتوانید محدودیت‌ های اعمال شده بر کشورتان را از بین ببرید. و به سادگی به تمام وب سایت‌ ها، اپلیکیشن‌ ها و بازی‌ های خارجی دسترسی پیدا کنید.
یکی از بهترین ویژگی‌ هایی که این فیلتر شکن دارد محیط بسیار ساده و جذاب آن است. که کار کردن با این وی پی ان را بسیار ساده‌تر می‌ کند. و باعث می‌ شود که هر کاربری حتی کاربرانی که تا به حال از vpn استفاده نکردند، بتوانند به راحتی از این وی پی ان قدرتمند بهره ببرند.

لیست سرور های رایگان فیلتر شکن Fortune VPN

۱_ توکیو در ژاپن
۲_ ۲ سرور آمریکایی
۳_ ۲ سرور هلندی

این فیلتر شکن فقط ۵ سرور پرسرعت دارد که شما به راحتی می‌ توانید اتصالتان را به این سرورها ایجاد کنید. چون فقط کافی است وارد لیست سرورها شوید و به هر کدام از این سرورها که می‌ خواهید ضربه بزنید. تا اتصال شما سریعاً ایجاد شود.
البته اگر نخواید این کار را کنید می‌ توانید مستقیماً بر روی گزینه اتصال خودکار این فیلتر شکن کلیک کنید. تا vpn بتواند پس از بررسی‌ های لازم سروری پرقدرت را برای مرور نامحدود شما انتخاب کند.

 

سرعت دانلود و آپلود

بعد از برقراری اتصال شما در برنامه Fortune VPN می‌ توانید سرعت دانلود و آپلود خود را اندازه‌گیری کنید. و متوجه شوید که روزانه چقدر اینترنت مصرف کرده‌اید. البته گزینه خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که نسبت به وی پی ان‌ های دیگر حجم اینترنت شما را کمتر مصرف می‌ کند. که همین مورد باعث می‌ شود که شما بتوانید به هر چیزی که می‌ خواهید با بهترین سرعت و کیفیت دسترسی پیدا کنید.

البته باید به این نکته‌ هم توجه کنید که چون فیلتر شکن Fortune VPN جدید است امکان دارد گاهی اتصال شما در این برنامه ایجاد نشود. این موضوع در زمان‌ هایی است که ترافیک زیاد است. وگرنه در شرایط عادی این فیلتر شکن می‌ تواند اتصال خوبی را به سرور هایش برای شما ایجاد کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *