دانلود فیلتر شکن Nine Tail VPN برای بازی آنلاین

دانلود فیلتر شکن Nine Tail VPN برای بازی آنلاین

دانلود نسخه جدید Nine Tail VPN برای کامپیوتر

اگر می‌ خواهید یک وی پی ان خارجی بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کنید پیشنهاد عالی برای شما می‌ تواند وی پی ان Nine Tail VPN باشد. چون این برنامه از سرعت بسیار خوبی برخوردار است. و می‌ تواند در شرایط عادی کیفیت عالی را فراهم کند. تا بتوانید به خدمات روزمره خود که قبلاً سانسور زیادی بر روی آن اعمال بود دسترسی پیدا کنید.

زبان پیش فرض ناشناس

متاسفانه زبان پیش فرض این برنامه انگلیسی نیست تا همه کاربران بتوانند به راحتی از این vpn استفاده کنند. اما گزینه خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که محیطش را به گونه‌ای طراحی کرده است که شما به صورت چشمی هم می‌ توانید از خدمات این برنامه استفاده کنید و اتصالتان را برقرار کنید.

Screenshot image 3

وارد کردن رمز شخصی

یکی از گزینه‌ های جالبی که این فیلتر شکن دارد و می‌ تواند امنیت شما را تا چند برابر افزایش دهد. این است که برای هر بار استفاده از این vpn باید رمز شخصی که در ابتدا هنگام ساخت اکانت در این برنامه وارد کردید را در گزینه مخصوص وارد کنید. تا بتوانید اتصال خود را ایجاد کنید.

سرور های مخصوص فیلتر شکن Nine Tail VPN

در این فیلتر شکن شما می‌ توانید سرور های پرسرعت زیادی را مشاهده کنید و گزینه بسیار خوبی که این vpn دارد. این است که برای انجام هر فعالیت شما می‌ توانید به سرور مخصوص آن متصل شوید. مثلاً اگر بخواهید بازی کنید می‌ توانید به سرور های مخصوص بازی آنلاین متصل شوید. تا کیفیت اتصال بهتری را دریافت کنید.

Screenshot image 5

اتصال نامحدود به سرور های Nine Tail VPN

اکثر سرور های موجود در این برنامه نامحدود هستند و شما می‌ توانید هر چقدر که می‌ خواهید از آن ها استفاده کنید. اما بعضی از سرور های این vpn محدود هستند و پس از مدتی زمان استفاده از آن ها تمام می‌ شود. و شما مجبور به استفاده از سرور دیگری که هستید. که این گزینه اتفاقاً برای شما خوب است و باعث می‌ شود که همیشه اتصال با کیفیتی را دریافت کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *