نسخه جدید vpn خارجی DEK WATT VPN برای گوشی

نسخه جدید vpn خارجی DEK WATT VPN برای گوشی

دریافت آپدیت آنلاین برنامه DEK WATT VPN برای ویندوز

برای انجام فعالیت‌ های اینترنتی به صورت آزادانه همه ما نیاز به یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع داریم. چرا که شدت محدودیت‌ ها با افزایش بسیار زیادی روبرو شده است. که ما را مجبور به استفاده از خدمات وی پی ان کرده است. یکی از فیلتر شکن‌ های مناسب و قدرتمندی که می‌ تواند به ما در دور زدن محدودیت‌ ها کمک کند فیلتر شکن DEK WATT VPN نام دارد.

زبان پیش فرض ناشناس فیلتر شکن DEK WATT VPN

یکی از نکاتی که در مورد این فیلتر شکن وجود دارد عدم استفاده از زبان انگلیسی به عنوان زبان پیش فرض می‌ باشد‌ به همین دلیل است که ممکن است ما برای دسترسی به برخی از خدمات این vpn دچار مشکل باشیم.

سرور های پرسرعت و فعال در تایلند

در این برنامه سرور های بسیار با کیفیت و قدرتمندی در کشور تایلند قرار گرفته است. که به ما این امکان را می‌ دهد بتوانیم با متصل شدن به آن ها شرایط لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را به راحتی دریافت کنیم. به کمک این سرورها ما خواهیم توانست به تمامی ظرفیت‌ های موجود در اینترنت و محتوای سایت‌ ها و برنامه‌ های فیلتر شده به سادگی دسترسی پیدا کنیم.

Screenshot image 3

محیط کاربری جذاب و کاربر پسند

همانطور که کمی قبل به این موضوع اشاره شد زبان پیش فرض این برنامه انگلیسی نیست. به همین خاطر ممکن است بعضی از افراد تصور کنند که ممکن است برای استفاده از خدمات این برنامه به طور کلی دچار مشکل شوند.
اما سازندگان این برنامه با در نظر گرفتن یک رابط کاربری مناسب سبب شده‌اند که همه افراد بتوانند به سادگی به خدمات وی پی ان این برنامه دسترسی پیدا کنند. و به اینترنت جهانی متصل شوند.

استفاده نامحدود از خدمات مختلف با DEK WATT VPN

ما به کمک این فیلتر شکن خواهیم توانست به صورت نامحدود از تمامی خدمات اینترنتی که به دلایل مختلف دچار فیلترینگ شدیدی شده‌اند استفاده کنیم. چرا که قدرت فراهم شده توسط این برنامه به ما امکان از بین بردن انواع محدودیت‌ ها را خواهد داد.

Screenshot image 4


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *