دانلود وی پی ان کم حجم Duckvpn برای ios

دانلود وی پی ان کم حجم Duckvpn برای ios

دانلود فیلتر شکن Duckvpn برای اینستاگرام

یکی از جدید ترین وی‌ پی‌ ان‌ های بازار که کیفیت خوبی را برای کاربران ایجاد می‌ کند فیلتر شکن Duckvpn می‌ باشد. که نصب این برنامه از گوگل پلی به صورت کاملاً رایگان امکان‌ پذیر است. همچنین یکی از بهترین ویژگی‌ هایی که این برنامه دارد حجم بسیار کم آن می‌ باشد. که باعث می‌ شود هر کاربری بتواند به راحتی این برنامه را بر روی گوشی‌ های همراه خود نصب کند.
فقط تنها مشکلی که در این vpn وجود دارد این است که به دلیل جدید بودن ممکن است گاهی دچار افت کیفیت و سرعت شود. که بهتر است شما همیشه از آپدیت جدید این برنامه استفاده کنید.

سرور های موجود در فیلتر شکن Duckvpn

فنلاند
آلمان
هلند

متصل شدن به سرور های این برنامه بسیار راحت می‌ باشد و همانطور که در ویدیو هم مشخص است. شما کافی است یکی از این سرورها را برای خود انتخاب کنید و بر روی آن ضربه بزنید. و منتظر بمانید تا اتصال شما به صورت رایگان و نامحدود ایجاد شود.

علت افت کیفیت برنامه Duckvpn

به دلیل اینکه تعداد سرور های این فیلتر شکن بسیار کم می‌ باشد هنگام شلوغی اینترنت ممکن است ترافیک زیادی بر روی سرور های این برنامه اعمال شود. که شما نتوانید اتصال خوبی را برای خود ایجاد کنید. در این شرایط یا باید از وی پی ان دیگری استفاده کنید. یا چندین بار سرور های این برنامه را جابجا کنید تا بتوانید اتصال خود را ایجاد کنید.

سرعت دانلود و آپلود

در صفحه اصلی این برنامه گزینه‌ای وجود دارد که می‌ توانید سرعت دانلود و آپلود خود را بسنجید. و راحت‌تر در اینترنت مرور کنید. یعنی این برنامه به صورت دقیق نشان می‌ دهد که چه مقدار داده دانلود و آپلود کرده‌اید. و ویژگی خوبی که این فیلتر شکن دارد این است که اینترنت کمتری از شما مصرف می‌ کند.

در کل این فیلتر شکن محیطش بسیار ساده و آسان می‌ باشد و اصلاً گزینه‌ های مختلفی ندارد. و تنها گزینه‌ هایی دارد همان اتصال اتوماتیک، دستی و سرعت دانلود و آپلود می‌ باشد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *