دریافت وی پی ان نامحدود JM TUNNEL VPN از سایت

دریافت وی پی ان نامحدود JM TUNNEL VPN از سایت

دانلود فیلتر شکن قوی JM TUNNEL VPN برای pc

یکی از فیلتر شکن‌ هایی که نسبتا به تازگی به بازار ارائه شده است و تعداد کاربران بسیار محدودی دارد فیلتر شکن JM TUNNEL VPN است. با وجود تعداد کم کاربران این برنامه نتوانسته است کیفیت چندان مناسبی را از خود بروز دهد. احتمالاً مشکل این برنامه عدم سازگاری با بسیاری از اینترنت های مورد استفاده کاربران می باشد. البته گفتنی است جامعه آماری امتیاز های ثبت شده در این برنامه بسیار محدود است.

سازندگان این برنامه ادعا دارند که به کمک سرور های موجود در این برنامه خواهیم توانست در اینترنت به صورت آزادانه فعالیت کنیم. چرا که این سرورها قدرت لازم برای دور زدن انواع محدودیت‌ ها را در اختیار ما قرار خواهند داد. با این وجود باید گفت برای دریافت اتصالی مناسب باید از اینترنتی استفاده کنیم که با این برنامه سازگاری داشته باشد.

بهترین خدمات حفاظتی در فیلتر شکن JM TUNNEL VPN

امنیتی که این برنامه برای حریم خصوصی ما فراهم می‌ کند در سطح بالایی قرار می گیرد. چرا که از بهترین پروتکل‌ ها برای این منظور استفاده کرده است.
همچنین گفتنی است که داده های ما هنگام انتقال توسط تونل های رمزگذاری شده مطمئن، رمزگذاری می شوند. تا آسیب پذیری ما هنگام انجام فعالیت های اینترنتی به کمک این فیلتر شکن به حداقل برسد.
همچنین سایر پروتکل های امنیتی که برای ما شرایط بهینه‌ تری را جهت انجام فعالیت های اینترنتی در بستر مناسب و ایمن را فراهم می کند. در این برنامه به کار گرفته شده است.

Screenshot image 4

تماشای فیلم های آنلاین با نصب JM TUNNEL VPN

یکی از کاربرد هایی که در این vpn وجود دارد سرعت بسیار بالا است. سرعتی که به ما این امکان را می دهد بتوانیم انواع خدمات اینترنتی مورد نیاز خود را تجربه کنیم. برای مثال می توانیم به کمک اتصال با کیفیتی که برای ما ایجاد شده است، به تماشای فیلم به صورت آنلاین بپردازیم.

Screenshot image 10


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *