دانلود تلگرام بدون فیلتر و سریع با لینک مستقیم

دانلود تلگرام بدون فیلتر و سریع با لینک مستقیم

دانلود فیلتر شکن قوی برای تلگرام

تلگرام یکی از بهترین شبکه های اجتماعی موجود در بازار است که بهترین خدمات را در خود گنجانده است. با استفاده از این برنامه می توانیم با سایر افراد در نقاط دیگر ارتباط بگیریم و کارهای مختلفی را توسط این برنامه انجام دهیم.
اما نکته‌ ای که امروز سبب شده است ما برای دسترسی به این برنامه با مشکل مواجه باشیم، فیلترینگی است که بر این برنامه اعمال شده است.
بنابراین بسیاری از افراد به دنبال راه های گوناگون برای استفاده از تلگرام هستند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که بدون یک فیلتر شکن مناسب یا پروکسی خوب نمی توانیم از این برنامه استفاده کنیم.
در نتیجه ما می توانیم یک فیلتر شکن برای خود نصب کنیم که از ویژگی های متنوعی برخوردار باشد یا از پروکسی های قوی استفاده کنیم.

سرعت بالای فیلتر شکن نصب شده برای تلگرام

شدت محدودیت ها به گونه ای است که یک فیلتر شکن ضعیف نمی تواند قدرت لازم برای رفع انسداد برنامه های مسدود شده مانند تلگرام را برای ما به وجود بیاورد. پس ما نیاز به فیلتر شکنی پرسرعت داریم تا بتوانیم محدودیت‌ های اعمال شده بر این برنامه‌ و دیگر اپلیکیشن ها را دور بزنیم. در نتیجه سرعت بالا ویژگی مهمی است که حتماً یک فیلتر شکن مناسب باید از آن برخوردار باشد.

استفاده از نسخه های غیر رسمی تلگرام

همانطور که گفته شد دسترسی به برنامه تلگرام محدود شده است و بسیاری از افراد به دنبال تلگرام بدون فیلتر هستند. قابل ذکر است که تنها نسخه های غیر رسمی و غیر مطمئن تلگرام هستند که فیلترینگ بر روی آن ها اعمال نشده است. که هنگام استفاده از آن ها امکان سرقت اطلاعات ما وجود خواهد داشت. اما به جای نصب این برنامه ها بهتر است از یک فیلتر شکن قدرتمند و بی نظیر برای دسترسی به خدمات تلگرام استفاده کنیم. یا همچنین با اضافه کردن پروکسی در تلگرام حتی می توانیم از فیلتر شکن استفاده نکنیم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *