دریافت vpn قوی KOHINUR PLUS VPN نسخه پرو

دریافت vpn قوی KOHINUR PLUS VPN نسخه پرو

دانلود فیلتر شکن KOHINUR PLUS VPN برای کامپیوتر

همانطور که همه ما می‌ دانیم تعداد فیلتر شکن‌ های موجود در اینترنت روز به روز در حال افزایش است. یکی از وی‌ پی‌ ان‌ هایی که به تازگی به بازار ارائه شده است و تعداد کاربران بسیار محدودی دارد فیلتر شکن KOHINUR PLUS VPN نام دارد. شما به کمک این ابزار اینترنتی خواهید توانست محدودیت‌ ها را از بین ببرید. این موضوع ادعایی است که سازندگان این برنامه دارند.

نیاز به حساب کاربری در KOHINUR PLUS VPN

ما برای استفاده از خدمات این وی پی ان و دسترسی به اینترنت جهانی به کمک خدمات موجود در آن نیاز به حساب کاربری داریم. برای ساخت حساب کاربری در این برنامه ابتدا باید مراحل ثبت نام را پشت سر بگذاریم. پس از اینکه مراحل لازم را پشت سر گذاشتیم تنها به یک نام کاربری مناسب و رمز عبور ایده‌آل نیاز خواهیم داشت. که به اینترنت جهانی دسترسی پیدا کنیم.

قابلیت حذف داده ها

هنگامی که از خدمات این vpn استفاده می‌ کنیم ممکن است یک سری از داده‌ های خصوصی ما به صورت ناخواسته در آن ذخیره شود. که برنامه برای حل این مشکل قابلیتی را قرار داده است که به ما این امکان را می‌ دهد. تا اطلاعات و دیتای ذخیره شده را به صورت دستی حذف کنیم. موضوعی که باعث افزایش امنیت حریم خصوصی و سایبری ما خواهد شد.

قابلیت اتصال خودکار در KOHINUR PLUS VPN

شما در این برنامه می‌ توانید هم به صورت دستی به سرورها دسترسی پیدا کنید. هم اینکه از قابلیت اتصال خودکار کمک بگیرید. زمانی که می‌ خواهید با آی‌ پی‌ های مشخص دسترسی پیدا کنید. باید با مراجعه به لیست سرور های این برنامه به صورت دستی سرور مورد نظر خود را انتخاب کنید.
اما زمانی که به دنبال دریافت بهترین نوع اتصال هستید می‌ توانید از قابلیت اتصال خودکار کمک بگیرید. چرا که این قابلیت اتصال شما را به بهترین سرور موجود در برنامه به صورت کاملاً خودکار برقرار می‌ کند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *