نسخه vip فیلتر شکن Light Ray VPN ویندوز

 نسخه vip فیلتر شکن Light Ray VPN ویندوز

دانلود فیلتر شکن Light Ray VPN برای هواوی نسخه اصلی

امروزه گسترش فیلتر شکن‌ های موجود در کشور ما تا چند برابر بیشتر شده است و تعداد بسیار زیادی وی‌ پی‌ ان وارد بازار شده است. که هر کدام از آن ها خدمات مختلفی را در اختیار ما قرار می‌ دهند. فقط باید با بررسی‌ های لازم فیلتر شکن مناسب دستگاه خود را نصب کنیم. برای مثال اگر می‌ خواهیم هم از سرور های رایگان و هم پریمیوم به راحتی استفاده کنیم. کافی است که فیلتر شکن پرسرعت Light Ray VPN که یک وی پی ان جدید است را برای خود نصب کنیم. تا بتوانیم با استفاده از آن تمام سانسورها را به راحتی از بین ببریم.

روش های اتصال به فیلتر شکن Light Ray VPN

۱_ تماشای تبلیغات

در این وی پی ان تعداد بسیار زیادی سرور رایگان وجود دارد که در کشور های مختلف واقع شده‌اند. و شما اگر بخواهید از آن ها استفاده کنید حتماً باید یک تبلیغ کوتاه در این برنامه تماشا کنید. یعنی متصل شدن به سرور های رایگان این برنامه بدون تماشای تبلیغ امکان‌ پذیر نمی‌ باشد.

۲_ خرید نسخه پرمیوم

همچنین اگر نمی‌ خواهید از این روش استفاده کنید می‌ توانید نسخه پرمیوم برنامه را خریداری کنید. تا بتوانید به صورت نامحدود از خدمات عالی آن بهره ببرید.
فقط کافی است که یکی از اکانت‌ های یک ماهه یا یک ساله این برنامه را خریداری کنید. تا بتوانید از ویژگی‌ های عالی‌تر آن استفاده کنید. که از جمله این ویژگی‌ ها می‌ توان به عدم تماشای تبلیغات، نامحدود بودن سرورها و امنیت بالا اشاره کرد.

انتخاب پروتکل و dns در قسمت تنظیمات برنامه Light Ray VPN

شما می‌ توانید در قسمت تنظیمات، این موارد را همانطور که می‌ خواهید تغییر دهید. این موضوع هم باعث می‌ شود که اتصال شما شخصی‌ سازی شود و هم اینکه بتوانید با امنیت خاطر بیشتری در کشور مرور کنید. علاوه بر آن امکان اتصال با انواع اینترنت را در این برنامه ممکن است.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *