ورژن اصلی Gold Finger VPN بدون قطعی

ورژن اصلی Gold Finger VPN بدون قطعی

دانلود فیلتر شکن Gold Finger VPN برای اندروید

جهت از بین بردن سانسور های اینترنتی و افزایش امنیت خود می‌ توانید از فیلتر شکن قدرتمند Gold Finger VPN استفاده کنید. مهم ترین خصوصیتی که این برنامه دارد سرور های پایدارش می‌ باشد که با تغییر دادن لوکیشن اصلی شما کمک می‌ کنند بتوانید به تمام موارد خارجی به راحتی دسترسی پیدا کنید. پس برای فعال سازی این برنامه فقط کافی است که تا آخر این پست همراه ما باشید.

حجم بسیار کم فیلتر شکن Gold Finger VPN

یکی از محبوب‌ ترین فیلتر شکن‌ های بازار همین برنامه می‌ باشد که ۵۰۰ هزار کاربر مختلف این وی پی ان را برای خود نصب کردند. که یکی از مهم‌ ترین علت‌ های آن حجم بسیار کم فیلتر شکن است. که زیر ۱۰ مگ می‌ باشد و به راحتی هر فردی می‌ تواند این برنامه را بر روی گوشی‌ های همراهش نصب کند.

اتصال سریع و استیبل

وقتی که این فیلتر شکن را بر روی دستگاه‌ های خود نصب می‌ کنید و به یکی از سرور های آن متصل می‌ شوید. یک اتصال استیبل و پایدار برای شما ایجاد می‌ شود. که از این طریق می‌ توانید همه محدودیت‌ ها را از بین ببرید. همچنین این اتصال شما هیچگاه دچار قطعی یا محدودیت نمی‌ شود. که این موضوع کمک می‌ کند تا بتوانید هر چقدر که می‌ خواهید از این برنامه استفاده کنید و حتی با استفاده از آن فیلم تماشا کنید.

Screenshot image 4

محافظت از اینترنت

با انواع اینترنت‌ های کشور از جمله وای فای شما می‌ توانید به این فیلتر شکن متصل شوید و از خدماتش استفاده کنید. و یکی از گزینه‌ های خوبی که این برنامه دارد این است که از اینترنت شما به خوبی محافظت می‌ کند. تا هنگام آنلاین شدن به هیچ عنوان ردیابی یا شناسایی نشوید.

تایم آزاد کار با Gold Finger VPN

یکی از علت‌ هایی که باعث محبوبیت این فیلتر شکن شده است تایم آزاد استفاده از سرور های این برنامه می باشد. یعنی شما هر چقدر که بخواهید می‌ توانید به سرور های این برنامه متصل بمانید و از آن ها استفاده کنید. بدون اینکه ذره‌ای سرعت این سرورها کاهش پیدا کند.

Screenshot image 2

استفاده از پیام رسان ها

این فیلتر شکن قدرتمند با سرعت بسیار بالایی که دارد باعث می‌ شود که شما بتوانید به تمام برنامه‌ ها و اپلیکیشن‌ های دلخواه خود دسترسی پیدا کنید. و گزینه خوبی که این فیلتر شکن دارد این است شدت محدودیت موجود در پیام رسان‌ های خارجی از جمله تلگرام و واتساپ را از بین می‌ برد.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *