فیلتر شکن جدید Steps Vpn برای بازی و فیلم

فیلتر شکن جدید Steps Vpn برای بازی و فیلم

دانلود وی پی ان نامحدود Steps Vpn نسخه اصلی

یکی از برنامه‌ های کامل موجود در کشور ما Steps Vpn می‌ باشد. که خدمات بسیار خوبی دارد و به صورت رایگان و پولی این خدمات را در اختیار ما قرار می‌ دهد. علاوه بر آن این فیلتر شکن ویژگی‌ های عالی دیگری دارد که در ادامه به آن ها می‌ پردازیم. پس همراه ما باشید تا بتوانیم با خیال راحت این فیلتر شکن را بر روی گوشی‌ های اندروید خود نصب کنید.

سرور های متنوع در فیلتر شکن Steps Vpn

۱_ سرور های رایگان

تعداد بسیار زیادی سرور رایگان در این فیلتر شکن وجود دارد که شما فقط با یک ضربه می‌ توانید به این سرور های خارجی قدرتمند متصل شوید. تنوع این سرورها آنقدر زیاد است که هیچگاه دچار ترافیک و قطعی نخواهید شد. و می‌ توانید با دست باز هر کدام از آن ها را که می‌ خواهید انتخاب کنید.

۲_ سرور های پرمیوم

علاوه بر آن این فیلتر شکن دارای چندین سرور پرمیوم هم می‌ باشد که برای دسترسی به آن ها می‌ توانید یکی از چهار اکانت مختلف این برنامه را خریداری کنید. تا بتوانید اتصال خود را ایجاد کنید. درست است که تعداد سرور های پرمیوم این برنامه کمتر از سرور های رایگان است. اما چون سرعت بهتری را برای شما فراهم می‌ کنند اصلاً دچار قطعی نمی‌ شوند.

کاهش پینگ در فیلتر شکن Steps Vpn

ویژگی خوبی که باعث می‌ شود شما بتوانید از این فیلتر شکن برای انجام بازی‌ های آنلاین موجود در کشور خود استفاده کنید. کاهش پینگ این vpn است. چون به صورت اختصاصی پینگ شما را تا حد مناسبی کاهش می‌ دهد. و باعث می‌ شود بتوانید هر بازی را برای خود نصب کنید.

ساخت حساب کاربری دلخواه

وقتی شما وارد این فیلتر شکن می‌ شوید گزینه ساخت اکانت برای شما نمایش داده می‌ شود. که البته این کار اختیاری است و برای افزایش امنیت می‌ توانید برای خود اکانت بسازید. البته اگر بخواهید از سرور های pro هم استفاده کنید ساخت اکانت در این فیلتر شکن الزامی است. در غیر این صورت می‌ توانید هیچ اکانتی برای خود ایجاد نکنید.

گزینه‌های مختلف در تنظیمات برنامه Steps Vpn

لیست سوالات متداول
پشتیبان‌ های فعال
خروج از حساب کاربری
ثبت نظر در برنامه
آپدیت آنلاین
اشتراک گذاری
تنظیمات خاص
انتخاب پروتکل
افزایش حریم خصوصی


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *