دانلود فیلتر شکن قوی ببر برای ویندوز

دانلود فیلتر شکن قوی ببر برای ویندوز

نصب ببر وی پی ان برای گوشی همراه نسخه اصلی

یکی از معدود فیلتر شکن های موجود در بازار که می توانیم بر روی کیفیت بالای آن برای دور زدن محدودیت‌ ها حساب باز کنیم، فیلتر شکن ببر نام دارد. که می‌ توانیم هم اکنون آن را از طریق انواع منابع موجود در اینترنت دریافت کنیم. همچنین گفتنی است این فیلتر شکن در گوگل پلی امتیاز فوق العاده راضی کننده ۴.۶ را دریافت کرده است.

رفع محدودیت انواع برنامه ها و سایت ها

ما به کمک خدمات موجود در این برنامه می‌ توانیم به سادگی انواع شبکه‌ های اجتماعی فیلتر شده نظیر تلگرام، اینستاگرام و سایر برنامه‌ های دیگر را رفع انسداد کنیم. ضمن اینکه خواهیم توانست سایت‌ های محبوب و پرطرفدار را نیز به راحتی رفع انسداد کنیم. و از محتوای موجود در اینترنت به صورت نامحدود برخوردار شویم.

سرور های قدرتمند و سریع فیلتر شکن ببر

مهم ترین دلیلی که باعث شده است ما بتوانیم به کمک این برنامه انواع خدمات فیلتر شده را رفع انسداد کنیم. برخورداری آن از سرور های به روز و قدرتمند فعال می‌ باشد. ما می‌ توانیم به کمک سرور های این برنامه که در سراسر نقاط جهان پراکنده شده‌اند به اینترنت جهانی متصل شویم.

اتصال راحت و ایمن به فیلتر شکن ببر وی پی ان

به واسطه رابط کاربری بسیار مناسبی که طراحان این vpn برای ما در نظر گرفتند. می‌توانیم به سادگی به سرورها دسترسی پیدا کنیم و به اینترنت جهانی بدون هیچگونه مزاحمتی متصل شویم. همچنین در این برنامه قابلیت اتصال خودکار قرار دارد. که به ما این امکان را می‌ دهد سریع‌تر به اینترنت جهانی متصل شویم.

با امنیتی که این وی پی ان در اختیار ما قرار می‌ دهد می توانیم با خیالی راحت در اینترنت فعالیت کنیم. چرا که از بهترین و به روزترین پروتکل‌ های امنیتی استفاده می‌ کند. همچنین داده‌ های ما را هنگام انتقال رمزگذاری می‌ کند. که همین موضوع باعث می‌ شود اتصالی مطمئن‌تر و غیر قابل نفوذ برای ما برقرار شود.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *