به روز‌رسانی vpn فعال Lolouch VPN از گوگل

به روز‌رسانی vpn فعال Lolouch VPN از گوگل

دانلود فیلتر شکن Lolouch VPN نسخه اصلی

فیلتر شکن Lolouch VPN یکی از برنامه‌ های ارائه دهنده خدمات وی پی ان موجود در گوگل پلی است. که به کمک آن می‌ توانیم از شر بسیاری از محدودیت‌ های اعمال شده بر اینترنت خلاص شویم. و به کمک اینترنت ضد فیلتر از تمامی ظرفیت‌ های موجود در اینترنت جهانی برخوردار شد.

آپدیت لیست سرورها

در این برنامه لیست سرور های موجود در vpn به صورت مداوم آپدیت می‌ شود. تا همیشه اتصالی مناسب را به کمک این سرورها داشته باشیم. زمانی که سرور های این برنامه آپدیت می‌ شود کیفیت سرعت اتصال برقرار شده به کمک آن ها بهبود پیدا می‌ کند. چرا که به طور کلی باعث افزایش کیفیت سرورها می‌ شود.

تست سرعت Lolouch VPN

قابلیت تست سرعت در این برنامه به ما این امکان را می‌ دهد که بتوانیم کیفیت اتصال برقرار شده به سرورها را برای خود بسنجیم. همچنین این قابلیت به ما کمک می‌ کند بهترین سرور ممکن برای انجام فعالیت‌ های مورد نظر خود را پیدا کنیم.

تنظیمات کامل

در این برنامه در قسمت تنظیمات ما می‌ توانیم به راحتی نحوه اتصال برقرار شده توسط برنامه را برای خود با توجه به اینترنتی که داریم تنظیم کنیم. قابلیت تنظیمات این برنامه به ما این امکان را خواهد داد با انواع اینترنت‌ ها امکان دسترسی به سرور های این برنامه و در نتیجه از بین بردن محدودیت‌ های اینترنتی را داشته باشیم.

محیط جذاب و ساده Lolouch VPN

یکی دیگر از نکات مثبت این برنامه طراحی بسیار جذاب و در عین حال کاربردی و ساده این برنامه می‌ باشد. قابلیتی که به ما این اجازه را می‌ دهد به راحتی بتوانیم به سرور های موجود در این برنامه متصل شویم. و از شر محدودیت‌ های اینترنتی خلاص شویم. همچنین قابلیت اتصال خودکار که در این برنامه قرار گرفته است. به ما این امکان را می‌ دهد تنها با یک کلیک به بهترین سرور موجود در این برنامه متصل شویم و مسیر اتصال خود به سرورها را کوتاه‌تر کنیم.

رمز عبور شخصی

برای متصل شدن به این vpn با استفاده از خدمات موجود در آن ما نیاز به اکانت کاربری داریم‌. که برای ساخت آن کافی است نام کاربری مناسب و رمز عبور شخصی با امنیت کامل را داشته باشیم. با استفاده از رمز عبور شخصی با امنیت بالا می‌ توانیم مرور خود را تا حد زیادی مطمئن کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *