دانلود تلگرام ایرانی رایگان از بازار

دانلود تلگرام ایرانی رایگان از بازار

نصب تلگرام اصلی ضد فیلتر برای اندروید

یکی از کاربردی ترین برنامه‌ هایی که اکثر کاربران ایرانی و خارج از آن استفاده می‌ کنند و از این طریق با دیگر کاربران ارتباط برقرار می‌ کنند، برنامه تلگرام است. چون با استفاده از برنامه Telegram شما هم می‌ توانید چت کنید هم با تماس‌ های صوتی و تصویری با هر فردی در خارج از کشور ارتباط بگیرید.
اما متاسفانه این برنامه جدیداً دچار فیلترینگ شدیدی شده است و ما یا باید به دنبال راه‌ های دور زدن فیلترینگ آن باشیم. یا از برنامه‌ های جایگزین استفاده کنیم.

روش ساده برای دور زدن فیلترینگ تلگرام

اگر قصد استفاده از Telegram اصلی را داشته باشید و بخواهید محدودیت آن را از بین ببرید. بهترین راه استفاده از یک فیلتر شکن قدرتمند و رایگان می‌ باشد. چون با نصب یک وی پی ان، لوکیشن و آدرس آی پی شما به یک کشور خارجی تغییر می‌ کند. در این شرایط می‌ توانید محدودیت Telegram را از بین ببرید و به سادگی از این برنامه قدرتمند استفاده کنید.

برنامه های جایگزین تلگرام

جدیداً برنامه‌ های مشابه Telegram وارد بازار شده اند که از جمله این موارد می‌ توان به موبوگرام، هاتگرام و دیگر موارد اشاره کرد. که محیط کاربری آن ها شبیه تلگرام است و ممکن است چندین گزینه بیشتر هم داشته باشد. البته لازم به ذکر است این نسخه‌ های غیر رسمی هم متاسفانه دارای فیلترینگ هستند. که برای استفاده از آن ها باید از پروکسی یا فیلتر شکن‌ های قوی استفاده کنیم.

نصب Telegram ایرانی بدون فیلتر

خیلی از افراد فکر می‌ کنند اگر Telegram ایرانی و فارسی نصب کنند دیگه هیچ محدودیتی سر راهشان قرار نمی‌ گیرد و به راحتی می‌ توانند از خدمات تلگرام استفاده کنند. اما لازم به ذکر است که اصلاً Telegram نسخه ایرانی ندارد که شما بتوانید آن را از بازار برای خود دانلود کنید. بلکه پیام رسان‌ هایی مانند ایتا، سروش و روبیکا در کشور قرار دارند. که رابط کاربری آن ها تقریباً مانند تلگرام است. و بدون هیچ فیلتری می‌ توانید آن ها را از بازار دانلود کنید و از خدماتشان استفاده کنید.
ولی در کل اگر قصد داشته باشید خود Telegram را نصب کنید. هیچ برنامه ای به عنوان تلگرام ایرانی یا فارسی در جهان وجود ندارد.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *