روش نصب vpn جدید Tok VPN برای شیائومی

روش نصب vpn جدید Tok VPN برای شیائومی

دانلود برنامه Tok VPN برای آیفون ۱۳ نسخه رایگان

فیلتر شکن Tok VPN یکی از وی پی ان‌ های نسبتاً جدید موجود در بازار است که به کمک آن می‌ توانیم بسیاری از محدودیت‌ های اینترنتی را از سر راه خود برداریم. گفتنی است که کیفیت خدمات موجود در این برنامه در سطح قابل قبولی قرار دارد. به گونه‌ای که به ما این امکان را خواهند داد بتوانیم به کمک آن ها از شر محدودیت اینترنت جهانی خلاص شویم.

انواع سرور های کاربردی Tok VPN

۱_ تمامی سرورها
۲_ سرور های رایگان
۳_ سرور های پرمیوم

در این برنامه انواع مختلفی از سرورها قرار گرفته اند. که هم می‌ توانیم به صورت رایگان از آن ها استفاده کنیم. و هم اینکه با پرداخت هزینه از سرور های با کیفیت‌ تر برخوردار شویم. گفتنی است که این سرور ها دسته‌ بندی نیز شده اند تا راحت‌ تر به آن ها دسترسی پیدا کنیم.

فعال کردن کیل سوئیچ

در این vpn قابلیت کیل سوئیچ قرار گرفته است که به ما این امکان را می‌ دهد بتوانیم با امنیت بیشتری در اینترنت فعالیت کنیم. چرا که وقتی این قابلیت فعال باشد. هنگامی که اتصال ما به سرور ها به صورت ناگهانی قطع شود برنامه اتصال اینترنت ما را به طور کلی خاموش می‌ کند. تا خطرات احتمالی امنیت سایبری ما را تهدید نکنند.

سیو کردن لوکیشن قبلی

ما می‌ توانیم با سیو کردن لوکیشن قبلی در این برنامه راحت‌تر به سرور های با کیفیتی که قبلا از آن ها استفاده کرده‌ایم دسترسی پیدا کنیم. قابلیت بسیار کاربردی و جذابی که می‌ تواند تجربه ما از استفاده از این برنامه را بهبود ببخشد.

حذف هیستوری Tok VPN

سازندگان این برنامه با قرار دادن قابلیت حذف هیستوری در این برنامه امنیت سایبری ما را بهبود بخشیدند. چرا که با انجام این کار آسیب پذیری کمتری در برابر خطرات احتمالی خواهیم داشت. و می‌ توانیم با خیالی راحت‌تر در اینترنت فعالیت کنیم.

اتصال با انواع گوشی

ما می‌ توانیم با انواع گوشی‌ هایی که سیستم عاملشان با این برنامه سازگاری دارد از خدمات وی پی ان با کیفیت موجود در این برنامه برخوردار شویم. و بدین ترتیب از شر محدودیت‌ ها خلاص شویم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *