دانلود سریع Rainbow VPN برای شیائومی رایگان

دانلود سریع Rainbow VPN برای شیائومی رایگان

روش دریافت نسخه جدید Rainbow VPN برای کامپیوتر

یکی از مشکلاتی که همه ما هنگام استفاده از اینترنت با آن مواجه هستیم مشکل فیلترینگ اعمال شده بر خدمات جهانی می‌ باشد. برای حل این مشکل بهترین راه استفاده از یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند است. هم اکنون یکی از فیلتر شکن‌ هایی که می‌ تواند قدرت لازم برای دور زدن بسیاری از محدودیت‌ ها را در اختیار ما قرار دهد، فیلتر شکن Rainbow VPN نام دارد. برنامه‌ای که به راحتی از طریق گوگل پلی قابل نصب بر روی انواع دستگاه اندرویدی می‌ باشد.

چگونگی ساخت اکانت در Rainbow VPN

ما برای اینکه بتوانیم در این برنامه فعالیت کنیم ابتدا نیاز به ساخت اکانت کاربری در این برنامه هستیم. پس از ساخت اکانت کاربری خواهیم توانست از خدمات موجود در این برنامه به راحتی استفاده کنیم. گفتنی است که مراحل ساخت حساب کاربری در این برنامه بسیار ساده است و تنها چند دقیقه از وقت ما را به خود اختصاص خواهد داد. همچنین باید گفت که برای ساخت حساب کاربری به یک نام کاربری مناسب و رمز عبور با امنیت بالا نیاز داریم.

اتصال با انواع وای فای

به واسطه کیفیت بالای خدمات این برنامه ما می‌ توانیم با انواع اتصالات وای فای به سرور های این برنامه متصل شویم. و اتصال لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را دریافت کنیم.

تست سرعت سریع

علاوه بر خدمات گفته شده قابلیت تست سرعت مناسب نیز در این vpn قرار گرفته شده است. که به ما این امکان را می‌ دهد اطلاعات لازم از اتصال برقرار شده را دریافت کنیم. تا با کیفیت بهتری در اینترنت گشت و گذار کنیم. ضمن اینکه در انتخاب سرورها نیز این قابلیت به ما کمک خواهد کرد.

اتصال رایگان به سرور های Rainbow VPN

دریافت خدمات از این برنامه به صورت کاملاً رایگان انجام می‌ شود. به گونه‌ای که ما حتی نیاز به پرداخت هزینه نیز نخواهیم داشت. و تنها زمانی که می‌ خواهیم از کیفیت بالاتری برخوردار شویم می‌ توانیم اشتراک برنامه را خریداری کنیم.

محیط ساده و فعال

همچنین گفتنی است رابط کاربری این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است. که در عین سادگی بسیار کاربردی و مناسب باشد. به گونه‌ای که ما خواهیم توانست به سادگی اتصال لازم برای دور زدن انواع محدودیت‌ ها را به کمک پنل کاربری مناسب این vpn دریافت کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *