فیلتر شکن خصوصی ArepaVPN برای تبلت

فیلتر شکن خصوصی ArepaVPN برای تبلت

دانلود برنامه قوی ArepaVPN با لینک مستقیم

برای اینکه امکان استفاده از خدمات موجود در اینترنت به صورت آزادانه را داشته باشیم. نیاز به یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند داریم. چرا که هم اکنون بسیاری از خدمات موجود در اینترنت دچار فیلترینگ بسیار شدیدی هستند. که تنها یک گزینه مناسب می‌ تواند این مشکل بزرگ را برای ما حل کند. یکی از فیلتر شکن‌ هایی که هم اکنون در گوگل پلی در اختیار کاربران اینترنتی قرار گرفته است برنامه ArepaVPN نام دارد.

دریافت کلید واژه شخصی

برای استفاده از خدمات این برنامه ما نیاز به یک اکانت کاربری داریم. به همین دلیل باید کلید واژه شخصی خود را برای اکانت کاربری جدیدمان انتخاب کنیم. گفتنی است امنیت این کلید واژه باید به حدی باشد که قادر باشد امنیت سایبری و حریم خصوصی ما را تا حد مناسبی افزایش دهد. به گونه‌ای که ما را از خطرات احتمالی به خوبی دور کند.

اتصال راحت به سرور های قدرتمند ArepaVPN

پنل کاربری این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که تمامی کاربران بتوانند بدون کوچک ترین مشکل و مزاحمت به خدمات این برنامه دسترسی پیدا کنند. به همین دلیل است که ما می‌ توانیم به راحتی به سرور های موجود در این برنامه متصل شویم. و از اتصال لازم برای دور زدن انواع محدودیت‌ های اینترنتی برخوردار شویم.

دسترسی با انواع اینترنت‌ های همراه

این vpn یک مزیت بسیار بزرگ دارد و آن هم این است که با انواع اینترنت‌ های همراه سازگاری دارد. بنابراین ما می‌ توانیم در هر کجا با اینترنت همراه با کیفیت و پرسرعت به سرور های این برنامه متصل شویم. و از کیفیت لازم برای دور زدن انواع محدودیت‌ های اینترنتی برخوردار شویم.

تغییر زبان برنامه ArepaVPN

همچنین در این برنامه قابلیتی قرار گرفته شده است که به ما این امکان را می‌ دهد بتوانیم زبان برنامه را تغییر دهیم. قابلیتی که به کاربران مختلف این اجازه را می‌ دهد بتوانند با توجه به زبان مورد نظر خود از خدمات این برنامه استفاده کنند. و راحت‌ تر به خدمات وی پی ان موجود در این برنامه دسترسی پیدا کنند.

انواع ویژگی‌ های کاربردی

محیط کاربری ساده
سرور های خارجی در سراسر جهان
اتصال رایگان و نامحدود
دریافت محیط خصوصی
عدم محدودیت حجمی
سوالات متداول
ساخت اکانت خصوصی


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *