فیلم آموزشی اتصال به NaroVPN در مک

فیلم آموزشی اتصال به NaroVPN در مک

دانلود فیلتر شکن قوی NaroVPN برای ویندوز جدید

یکی از جدید ترین فیلتر شکن‌ های بازار که می‌ خواهیم به شما معرفی کنیم برنامه NaroVPN نام دارد. این برنامه از محیط کاربری بسیار ساده و راحتی استفاده می‌ کند. و به شما کمک می‌ کند تا به راحتی بتوانید به تمام خدمات دلخواهتان دسترسی پیدا کنید. چون این برنامه به سادگی سانسور های اینترنتی را از بین می‌ برد. برای راه‌اندازی این برنامه و اتصال به سرور های قدرتمندش فقط کافی است که در ادامه همراه ما باشید.

انواع سرور های برنامه NaroVPN

آمریکا
آلمان
هنگ کنگ

برای اینکه این برنامه جدید است هنوز سرور های زیادی ندارد و در حال حاضر فقط در همین کشورها سه سرور دارد. که می‌ توانید از آن ها استفاده کنید. فقط برای استفاده از این سرورها یک سری شرایط خاص را باید رعایت کنید که در ادامه به آن ها می‌ پردازیم.

روش‌ های اتصال به فیلتر شکن NaroVPN

۱- تماشای تبلیغ

اگر می‌ خواهید به مدت محدود از سرور های موجود در این برنامه استفاده کنید. می‌ توانید با تماشای تبلیغ به مدت ۳ ساعت به یکی از سرور های این برنامه استفاده کنید. و پس از آن اتصال شما قطع می‌ شود. که برای برقراری اتصال دوباره باید یک تبلیغ دیگر تماشا کنید.

۲_ دعوت دوستان

همچنین اگر بخواهید مدت زمان طولانی از سرور های این برنامه استفاده کنید. کافی است که دوستان خود را به این برنامه دعوت کنید. با انجام این کار به مدت ۳ روز می‌ توانید از هر سرور این برنامه استفاده کنید. و یک اتصال پرقدرت و پایدار را به راحتی برای خود ایجاد کنید.

همچنین لازم به ذکر است که این برنامه به جز سرعت بالا امنیت خوبی را هم برای شما فراهم می‌ کند‌. و این ضمانت را به شما می‌ دهد که از هویت آنلاین و داده‌ های خصوصی شما به خوبی محافظت کند تا ردیابی و شناسایی نشوید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *