نصب فیلتر شکن StrongHold VPN برای پابجی

نصب فیلتر شکن StrongHold VPN برای پابجی

دانلود فیلتر شکن StrongHold VPN برای آیفون نسخه اصلی

برنامه StrongHold VPN در اصل یک فیلتر شکن فیلیپینی قدرتمند می‌ باشد. که دارای خدمات بسیار کاربردی و هوشمند است. که به شما کمک می‌ کند بتوانید سانسور های اینترنتی را از بین ببرید. این برنامه به صورت رایگان در گوگل پلی موجود است و خدماتش را به صورت نامحدود و بدون پرداخت هزینه در اختیار کاربران ایرانی می‌ گذارد. برای اینکه بتوانید از این vpn راحت‌تر استفاده کنید. کافی است تا آخر این پست همراه ما باشید. تا با ویژگی‌ های این برنامه و نحوه اتصال به این وی پی ان قدرتمند آشنا شوید.
البته خود این برنامه توضیح کوتاه و مختصری درباره ویژگی‌ هایش و نحوه کار با این برنامه به شما می‌ دهد. تا هنگام نصب آن گیج نشوید و با خواندن این مطالب بتوانید به راحتی از این vpn استفاده کنید. اما چون این توضیحات به صورت انگلیسی نوشته شده است. شاید خیلی از کاربران نتوانند به راحتی متوجه کاربرد های این برنامه شوند.

بهترین راه برای استفاده از فیلتر شکن StrongHold VPN

بهترین و راحت‌ ترین راه برای اینکه اتصال شما به این فیلتر شکن قدرتمند و خارجی ایجاد شود. لمس کردن گزینه اتصال اتوماتیک این برنامه است. که با این کار در یک چشم به هم زدن اتصال شما ایجاد می‌ شود. البته این امکان هم وجود دارد تا شما بتوانید به صورت دستی سرور دلخواه خود را در هر کشوری انتخاب کنید.


حذف داده های آنلاین ذخیره شده در StrongHold VPN

وقتی اتصال شما در این برنامه ایجاد می‌ شود در قسمتی مشخص می‌ شود که به چه سروری متصل شده‌اید. که این موضوع ممکن است حریم خصوصی آنلاین شما را به خطر بیندازد. اما اگر بر روی قسمت هیستوری کلیک کنید. می‌ توانید به صورت دستی این داده‌ ها را حذف کنید تا دیگر موقعیت شما به خطر نیفتد. البته این گزینه ویژگی‌ های مثبتی هم دارد تا شما بتوانید به راحتی به سرور قبلی دلخواه خود متصل شوید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *