نسخه مود شده Psiphon Tunnel plus رایگان

 نسخه مود شده Psiphon Tunnel plus رایگان

نصب وی پی ان محبوب Psiphon Tunnel plus برای سامسونگ

مشکل فیلترینگ اینترنت یکی از بزرگترین مشکلاتی است که کاربران اینترنتی هنگام استفاده از خدمات آنلاین با آن مواجه هستند. برای حل این مشکل بزرگ بهترین راه حل استفاده از یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع است. گفتنی است از میان فیلتر شکن‌ های موجود در بازار تنها تعداد معدودی از آن ها قادر هستند شرایط بهینه برای دور زدن انواع محدودیت‌ ها را برای شما فراهم کنند. یکی از این برنامه‌ ها فیلتر شکن Psiphon Tunnel plus نام دارد. که در گوگل پلی به راحتی در اختیار شما قرار گرفته است.

سرور هایی که در این برنامه قرار گرفته‌اند می‌ توانند شرایط لازم برای دور زدن محدودیت‌ ها را برای شما فراهم کنند. یکی از نکات مثبتی که در مورد سرور های این برنامه وجود دارد پوشش مناسب آن ها می‌ باشد. به گونه‌ای که شما در هر کجا می‌ توانید به اینترنت جهانی متصل شوید.

اتصال خودکار و دستی به سرور های Psiphon Tunnel plus

شما هنگامی که می‌ خواهید از خدمات این برنامه برخوردار شوید و به سرور های آن متصل شوید دو راه پیش روی خود خواهید داشت.
راه اول کمک گرفتن از قابلیت اتصال خودکار می‌ باشد. قابلیتی که به شما این امکان را می‌ دهد با متصل شدن به بهترین و پرقدرت‌ ترین سرور موجود در برنامه از بهترین سرعت ممکن برای دور زدن شدید ترین محدودیت‌ ها برخوردار شوید.
راه دوم کمک گرفتن از قابلیت اتصال دستی است که عموماً برای زمانی است که به یک آی پی مشخص نیاز دارید.

محدودیت زمانی برای استفاده از خدمات برنامه Psiphon Tunnel plus

شما می‌ توانید از خدماتی که در این برنامه وجود دارد به صورت رایگان استفاده کنید. منتها گفتنی است که مدت زمانی که می‌ توانید به صورت رایگان خدمات این vpn را دریافت کنید محدود می‌ باشد. یعنی پس از تمام شدن مدت تعیین شده دیگر نمی‌ توانید به خدمات این برنامه دسترسی پیدا کنید.
البته سازندگان این برنامه قابلیتی را در اختیار شما قرار داده اند که به کمک آن می‌ توانید مدت زمانی که اجازه دارید از خدمات این برنامه استفاده کنید را افزایش دهید. برای این منظور باید تبلیغات این برنامه را تماشا کنید تا به ازای آن به مدت ۴ ساعت به صورت رایگان از سرور های برنامه استفاده کنید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *