دریافت رایگان برنامه XHUB VPN برای ios

دریافت رایگان برنامه XHUB VPN برای ios

دانلود فیلتر شکن نامحدود XHUB VPN برای سامسونگ

اگر قصد تماشای فیلم‌ های آنلاین موجود در کشور خود را دارید اما نمی‌ دانید چگونه سانسور موجود در آن ها را از بین ببرید. فقط کافی است که یک بار از فیلتر شکن XHUB VPN استفاده کنید و سرور های آن را امتحان کنید. تا بتوانید با بهترین قدرت و کیفیت هر فیلمی که می‌ خواهید را در کشورتان تماشا کنید. این برنامه آنقدر پرسرعت است که حتی شما می‌ توانید فیلم‌ های دلخواهتان را با بالاترین سرعت دانلود کنید. چون این برنامه حتی محدودیت حجمی و زمانی هم ندارد.

روش انتخاب بهترین سرور در برنامه XHUB VPN

برای اینکه سرور مورد نظرتان را در این برنامه انتخاب کنید می‌ توانید وارد لیست سرور های آن شوید. و از بین سرور های نامحدود این برنامه هر کدام که پرسرعت است را انتخاب کنید و بر روی آن ضربه بزنید. تا پس از چند لحظه اتصال شما ایجاد شود.
همچنین اگر سرور مناسبی را به صورت دستی برای خود انتخاب نکرده باشید. خود vpn به صورت خودکار سرور دیگری را برای شما جایگزین می‌ کند. و تمام تلاش این برنامه ایجاد یک اتصال پایدار و قدرتمند برای شما است.

مناسب برای اینترنت ایرانسل

اکثر کاربرانی که این فیلتر شکن را برای خود نصب کردند دارای اینترنت ایرانسل اند. چون این فیلتر شکن بیشتر با این نوع اینترنت سازگاری دارد و اتصال بهتری را برای شما فراهم می‌ کند. البته اگر از اینترنت‌ های دیگر هم استفاده کنید باز هم اتصال شما ایجاد می‌ شود. اما در کل اگر از اینترنت ایرانسل استفاده کنید بهترین سرعت و کیفیت را دریافت خواهید کرد.

انتخاب زبان مورد نظر در فیلتر شکن XHUB VPN

برای اینکه راحت‌تر از این فیلتر شکن و خدمات موجود در تنظیماتش استفاده کنید. می‌ توانید زبان دلخواه خود را در این برنامه انتخاب کنید. این vpn حتی دارای زبان فارسی هم می‌ باشد تا کاربران ایرانی بتوانند به راحتی از این وی پی ان قدرتمند استفاده کنند. سپس با برقراری اتصال خود محدودیت اعمال شده بر کشور مخصوصاً سانسور هایی که بر ویدیوها اعمال شده‌ است را از بین ببرند. و هر فیلمی که می‌ خواهند را بدون سانسور تماشا کنند.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *