اتصال رایگان به UU VPN در گوشی اندروید

اتصال رایگان به UU VPN در گوشی اندروید

نصب فیلتر شکن قدرتمند UU VPN برای کامپیوتر

یکی از فیلتر شکن‌ های نسبتاً محبوب کشور ما که در سال ۲۰۲۴ وارد بازار شد فیلتر شکن UU VPN نام دارد. که حدوداً ۵۰۰ هزار کاربر مختلف این برنامه را برای گوشی‌ های همراه خود نصب کردند. و از خدمات عالی این برنامه برای دور زدن محدودیت‌ ها استفاده می‌ کنند. اگر شما هم می‌ خواهید با استفاده از این فیلتر شکن در کشور مرور کنید و هر نوع محدودیتی را از بین ببرید. فقط کافی است که نسخه رایگان و جدید این برنامه را برای خود نصب کنید. تا بتوانید بدون هیچ مشکل و محدودیتی از خدمات عالی این وی پی ان بهره ببرید.

انتخاب بهترین سرور های جهانی فعال

بهترین سرور های جهان را شما می‌ توانید در این فیلتر شکن پیدا کنید. چون در اکثر کشور های خارجی مانند آلمان، آمریکا، انگلیس، فرانسه و دیگر کشور های مهم سرور دارد. که شما با مشاهده پرچم آن ها می‌ توانید بهترین سرور مورد نیاز را برای خود انتخاب کنید. همچنین برای شما فرقی ندارد که به کدام کشور متصل شوید چون تمامی سرور های این vpn از سرعت و کیفیت بالایی برخوردار هستند. و چون با تمامی اینترنت‌ ها سازگاری دارند می‌ توانید اتصال خوبی را برای خود ایجاد کنید.

روش های افزایش زمان اتصال به UU VPN

با اینکه این فیلتر شکن از سرعت بسیار خوبی برخوردار است اما یک ویژگی بسیار منفی در این برنامه وجود دارد. و آن هم محدودیت زمانی این برنامه است که بسیار کم می باشد. چون شما از هر سرور این فیلتر شکن فقط می‌ توانید ۱۰ دقیقه استفاده کنید.
اما با استفاده از راه‌ های افزایش مدت زمان می‌ توانید تا نیم ساعت بیشتر به این برنامه و سرور هایش متصل بمانید. اما چون مدت زمانی که اتصال شما به این سرورها ایجاد می‌ شود در حد یک چشم به هم زدن می‌ باشد. به راحتی می‌ توانید به این وی پی ان قدرتمند نیز متصل شوید.

حریم خصوصی شخصی و ایمن

اگر دوست ندارید اطلاعات موجود در گوشی همراه شما به خطر بیفتد و بتوانید با خیال راحت در تمام سایت‌ ها و اپلیکیشن‌ های مختلف فعالیت کنید. می‌ توانید با خیال راحت این فیلتر شکن را راه‌اندازی کنید. چون این برنامه تمام اقدامات لازم برای افزایش حریم خصوصی شما را دارا می‌ باشد. و به شما کمک می‌ کند تا بتوانید در شرایط عالی مرور کنید و از هویت آنلاین خود محافظت کنید.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *