نصب vpn فعال Fast Key VPN برای استریم جهانی

نصب vpn فعال Fast Key VPN برای استریم جهانی

 

دانلود فیلتر شکن قدرتمند Fast Key VPN خارجی بدون قطعی

فیلتر شکن Fast Key VPN یکی از ابزار هایی است که به بهترین نحو خدمات مورد نیاز ما جهت دور زدن محدودیت‌ ها را در اختیارمان قرار می‌ دهد. ما می توانیم به کمک این ابزار قدرتمند و سریع به راحتی تمامی خدمات فیلتر شده را رفع انسداد کنیم. و از آن ها بدون کوچک ترین مزاحمتی برخوردار شویم.

برقراری اتصال فقط با یک کلیک

در این vpn ما می توانیم به راحتی به سرور ها متصل شویم. چرا که قابلیت اتصال خودکار موجود در این برنامه به ما این امکان را خواهد داد. تنها با یک کلیک بر روی دکمه اتصال، به صورت کاملاً اتوماتیک به بهترین سرور موجود در برنامه متصل شویم. در واقع این قابلیت بهترین سرور برنامه را شناسایی می‌ کند و اتصال ما را به آن برقرار می‌ کند.

تغییر آی پی به لوکیشن‌ های خارجی

زمان متصل شدن به سرور های این برنامه آی پی سرور های این برنامه جایگزین موقعیت جغرافیایی ما می‌‌ شود. به همین دلیل است که ما می توانیم هنگام متصل بودن به سرور های این vpn به صورت کاملاً ناشناس در اینترنت فعالیت کنیم. به گونه ای که هیچ کدام یک از فعالیت های ما قابل ردیابی یا شناسایی نخواهد بود.

Screenshot imageScreenshot image

افزایش سرعت اتصال در Fast Key VPN

به دلیل کیفیت بالای سرور های موجود در این وی پی ان، زمانی که به این سرورها متصل می شویم کیفیت اتصال مناسبی را دریافت خواهیم کرد. که همین موضوع باعث افزایش سرعت اینترنت ما خواهد شد. که به ما کمک خواهد کرد بتوانیم راحت‌ تر انواع محدودیت‌ ها را از سر راه خود برداریم.

مناسب برای استریم و تماشای فیلم

قدرت بالا و یکنواختی که این برنامه در اختیار ما قرار می دهد به ما این امکان را می دهد. انواع خدمات فیلتر شده را بدون هیچگونه مزاحمتی با بهترین کیفیت از بین ببریم. پس حتی می توانیم از این فیلتر شکن برای استریم و تماشای فیلم به صورت آنلاین با بالاترین کیفیت و بدون سانسور نیز استفاده کنیم.

Screenshot image 4

مدت زمان نامحدود اتصال به Fast Key VPN

برخلاف بسیاری از فیلتر شکن های موجود در بازار ما می توانیم از خدمات موجود در این vpn بدون هیچگونه محدودیتی استفاده کنیم. یعنی هر زمان که به خدمات وی پی ان نیاز داشتیم. می توانیم به هر مقدار از سرور های این برنامه استفاده کنیم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *