دانلود وی پی ان تایلندی MMTVPN برای شیائومی

دانلود وی پی ان تایلندی MMTVPN برای شیائومی

نصب فیلتر شکن قوی MMTVPN نسخه وی‌ آی‌ پی

همانطور که احتمالاً همه ی ما می دانیم برای دریافت خدمات وی پی ان با کیفیت بالا، لزوماً نباید از فیلتر شکن های شناخته شده استفاده کرد. بلکه بسیاری از وی پی ان‌ های جدید و ناشناخته قادر هستند حتی کیفیت اتصال مناسب‌ تری نسبت به نسخه های معروف در اختیار ما قرار دهند. یکی از این برنامه های جدید در زمینه ارائه خدمات وی پی ان با کیفیت مناسب فیلتر شکن MMTVPN می باشد. برنامه ای که امتیاز مناسبی نیز در گوگل پلی دریافت کرده است.

روش‌ های اتصال به فیلتر شکن فعال MMTVPN

۱_ اتصال اتوماتیک راحت

ما می توانیم برای سریع‌ تر کردن مراحل اتصال به سرورها از قابلیت اتصال خودکار در این برنامه کمک بگیریم. قابلیتی که مسیر اتصال به سرورها را برای ما بسیار کوتاه‌ تر کرده و تنها با یک کلیک اتصال ما به سرورها را ممکن می‌ کند. ما می توانیم به کمک این نوع اتصال بالاترین سرعت ممکن را دریافت کنیم.

Screenshot image 1

۲- اتصال به صورت دستی

هنگامی که به هر دلیلی نتوانستیم به کمک قابلیت اتصال خودکار اتصال لازم را دریافت کنیم. یا برای انجام یک فعالیت اینترنتی به یک آی‌ پی مشخص نیاز داشتیم. می توانیم از اتصال به صورت دستی نیز کمک بگیریم.

Screenshot image 3

خرید نسخه وی‌ آی‌ پی

همچنین اگر سرعت و قدرت بالاتری را برای رفع محدودیت های اینترنتی به صورت راحت‌ تر نیاز داشتیم. می توانیم نسخه وی‌ آی پی این برنامه را تهیه کنیم. برای دریافت خدمات موجود در این نسخه از برنامه ابتدا باید اشتراک این vpn را خریداری کنیم.

قابلیت انجام بازی با بهترین پینگ

نوع اتصالی که سرور های این برنامه برای ما فراهم می کنند باعث می شود که پینگ اتصال در سطح پایینی قرار داشته باشد. به همین دلیل است که با اتصال فراهم شده به کمک این وی پی ان می توانیم به راحتی انواع بازی های آنلاین را رفع فیلتر کنیم. و با بهترین گیم پلی آن ها را بازی کنیم.

Screenshot image 4

تغییر پروتکل برنامه MMTVPN

ما همچنین می‌ توانیم با تغییر پروتکل این برنامه اتصال به سرورها را با انواع اینترنت‌ ها برای خود ممکن کنیم. قابلیت جذاب و بسیار کاربردی که به ما این امکان را می دهد در هر کجا بتوانیم از خدمات این برنامه برخوردار شویم.


منتشر شده

در

توسط

برچسب‌ها:

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *