بروزرسانی اینستاگرام جدید فارسی بدون فیلتر شکن

بروزرسانی اینستاگرام جدید فارسی بدون فیلتر شکن

دانلود اینستاگرام فارسی برای اندروید قدیمی

یکی از پر مخاطب ترین و بهترین شبکه‌ های اجتماعی در سراسر نقاط جهان اپلیکیشن اینستاگرام می‌ باشد. که کاربران بسیار زیادی نیز دارد همچنین این برنامه با توجه به استقبال بسیار زیادی که کاربران ایرانی از این برنامه انجام داده‌اند. زبان فارسی را به برنامه اضافه کرده است. پس اگر به دنبال نسخه فارسی این برنامه هستید لازم نیست از نسخه‌ های جانبی اینستاگرام فارسی کمک بگیرید.

نحوه فارسی کردن اینستاگرام

برای فارسی کردن زبان اینستاگرام کار بسیار ساده و راحت را در پیش خواهیم داشت. برای این منظور باید وارد برنامه اینستاگرام شویم سپس به قسمت اکانت خود مراجعه کنیم. سپس باید بر روی سه خط که در قسمت بالا سمت راست قرار گرفته است ضربه بزنیم تا وارد تنظیمات اینستاگرام شویم. پس از وارد شدن به قسمت تنظیمات اینستاگرام تنها کاری که باید انجام دهیم این است که در قسمت جستجو کلمه لنگویج را سرچ کنیم. تا وارد لیست زبان‌ های این برنامه شویم. سپس با پیدا کردن زبان فارسی و زدن ضربه بر روی آن اینستاگرام ما فارسی خواهد شد. هم اکنون می‌ توانیم از محتوای اینستاگرام فارسی لذت ببریم.

از کجا برای به روزرسانی اینستا فارسی اقدام کنیم؟

گفتنی است که به روز رسانی برنامه اینستاگرام به صورت مطمئن بدون استفاده از فیلتر شکن مناسب انجام نخواهد شد. چرا که برای دریافت نسخه‌ های به روز این برنامه از منابع معتبر نیاز به فیلتر شکن داریم.
به گونه‌ای که ابتدا باید فیلتر شکن خود را متصل کنیم سپس وارد منابع به روز رسانی این برنامه نظیر گوگل پلی شویم. تا امکان به روز رسانی و دانلود نسخه جدید این برنامه برای ما فراهم شود.
پس همانطور که گفته شد با انجام این کار می‌ توانیم اینستاگرام خود را هم به روز رسانی کنیم. هم بدون نیاز به نسخه‌ های جانبی از زبان فارسی لذت ببریم. تا راحت تر از خدمات کاربردی این اپلیکیشن و فیلم های آن لذت ببریم.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *