بهترین شبکه اجتماعی ایرانی بدون فیلتر

بهترین شبکه اجتماعی ایرانی بدون فیلتر

دانلود پیام رسان ایرانی بدون محدودیت

با فیلتر شدن شبکه‌ های اجتماعی محبوب و جهانی بسیاری از کاربران علاقه به استفاده از خدمات وی پی ان و دور زدن محدودیت‌ های این برنامه‌ ها ندارند. چرا که انتخاب یک فیلتر شکن مناسب و قدرتمند که قادر باشد به صورت مداوم شرایط لازم را برای ما فراهم کند، کاری سخت می‌ باشد. به همین دلیل بسیاری از کاربران ترجیح می‌ دهند که از برنامه‌ های جایگزین ایرانی به جای استفاده از نسخه‌ های خارجی استفاده کنند.که در ادامه به بررسی شبکه‌ های اجتماعی ایرانی مناسب و با کیفیت می‌ پردازیم.

انواع شبکه‌ های اجتماعی ایرانی

۱_ برنامه ایتا:

می‌ توان گفت از میان شبکه‌ های اجتماعی ایرانی نزدیک‌ ترین برنامه به تلگرام برنامه ایتا می‌ باشد. رابط کاربری این برنامه کاملاً مشابه به telegram می‌ باشد. چرا که این برنامه را تقریباً از روی تلگرام به صورت مو به مو ساختند. به گونه‌ای که حتی آخرین تغییرات تلگرام در ایتا نیز اعمال می‌ شود تا کاملاً نسخه مشابه به این برنامه باشد.

دانلود ایتا پیام رسان ایرانی (Eitaa) آپدیت ۱۴۰۲

۲_ برنامه ایرانی روبیکا:

می‌ توان گفت از میان شبکه‌ های اجتماعی ایرانی این برنامه کامل‌ ترین خدمات را در اختیار کاربران قرار می‌ دهد. به گونه‌ای که به کمک این برنامه هم می‌ توانیم از فیلم و سریال‌ های روز دنیا برخوردار شویم. هم مانند اینستاگرام کسب و کار اینترنتی خود را به دیگران ارائه دهیم. هم اینکه به عنوان یک پیام رسان عادی از آن استفاده کنیم.

معرفی نرم افزار روبیکا

۳_ برنامه آی گپ:

با این برنامه بیشتر دانشجو هایی که در دانشگاه‌ های آزاد تحصیل می‌ کنند آشنایی دارند. چرا که این افراد برای انجام کارهای دانشگاهی به این برنامه احتیاج دارد. که در این برنامه نیز خدمات بسیار جالب و کاربردی قرار گرفته است.

دانلود آیگپ iGap 4.1.7 نصب پیام رسان ایرانی آی گپ برای اندروید و آیفون

۴_ برنامه ایرانی بله:

در این برنامه قابلیت‌ های بسیار متفاوتی نسبت به نسخه‌ های دیگر قرار گرفته است. به گونه‌ای که در این برنامه ما حتی می‌ توانیم حساب بانک ملی خود را مدیریت کنیم. همچنین برای دریافت ارز مسافرتی نیز می‌ توانیم از طریق این برنامه اقدامات لازم را انجام دهیم.

نقد و بررسی برنامه بله؛ پیام‌رسانی با قابلیت‌های خلاقانه! | مجله چارخونه

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *