دانلود فیلتر شکن پرسرعت قوی Horse VPN جدید

دانلود فیلتر شکن پرسرعت قوی Horse VPN جدید

روش فعال سازی وی‌ پی ان Horse VPN برای کامپیوتر

اکثر کاربرانی که در کشور ایران هستند با محدودیت‌ های جدید روبرو شدند. که فقط با نصب یک فیلتر شکن فعال و قدرتمند می‌ توانند محدودیت ها از بین ببرند. به گونه‌ای که شما اگر فیلتر شکن پرسرعت و قدرتمند Horse VPN را برای خود نصب کنید. به سادگی می‌ توانید محدودیت کشور را از بین ببرید. چون این برنامه متناسب با اینترنت ایران و شرایط محدودیت‌ ها ساخته شده است. و کمک می‌ کند تا بتوانید با تغییر دادن لوکیشن خود به راحتی هر سانسوری را از بین ببرید.
بنابراین فقط کافی است که این فیلتر شکن جدید را از گوگل پلی برای خود دانلود کنید.
البته با این نام وی پی ان‌ های دیگری هم در بازار وجود دارد که بهتر است این فیلتر شکن را نصب کنید. چون این برنامه جدید می‌ باشد، سرعت بهتری را در اختیار شما می‌ گذارد.

آموزش اتصال رایگان به فیلتر شکن فعال Horse VPN

برای اینکه شما بتوانید این برنامه را راه‌اندازی کنید و به سرور های قدرتمند آن متصل شوید. فقط کافی است که بر روی گزینه کانکتینگ، که همان گزینه اصلی این برنامه می‌ باشد کلیک کنید. در این شرایط این فیلتر شکن پس از چند لحظه شما را به یکی از سرور های آمریکایی قدرتمندش متصل می‌ کند. تا بتوانید به راحتی در کشور مرور کنید.

با فیلتر شکن Horse چه خدماتی را می‌ توان رفع فیلتر کرد؟!

به دلیل اینکه این برنامه یک فیلتر شکن جهانی می‌ باشد و از سرعت بالایی برخوردار است. وقتی شما به یکی از سرور های این برنامه متصل می‌ شوید به راحتی می‌ توانید هر محدودیتی را در کشورتان از بین ببرید. به صورتی که حتی می‌ توانید تمام بازی‌ های آنلاین را انجام دهید و هر اپلیکیشنی که می‌ خواهید را برای خود نصب کنید. چون این برنامه علاوه بر سرعت بالا پینگ مناسبی هم دارد.
به علاوه تمام گزینه‌ های گفته شده، این وی پی ان به شما این امکان را می‌ دهد که تماس‌ های صوتی و تصویری را در پیام رسان‌ های خارجی ایجاد کنید و از سرعت عالی این برنامه لذت ببرید.

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *