آیا اینستا در ایران رفع فیلتر می شود؟!

آیا اینستا در ایران رفع فیلتر می شود؟!

روش های رفع فیلتر کردن اینستاگرام برای کاربران ایرانی

یکی از مهم ترین سوال‌ هایی که هم اکنون ذهن کاربران فارسی زبان را به خود مشغول کرده است. این است که محدودیت های اعمال شده بر شبکه های اجتماعی مختلف خصوصاً اینستا، رفع می شود یا خیر.
در این مورد نمی‌ توان هیچ نظر قطعی داد. اما زمزمه‌ هایی به گوش می‌ رسد که ممکن است محدودیت‌ های اعمال شده بر شبکه های اجتماعی به طور کلی از بین برود. اما هم اکنون تا به حال هیچ خبر قطعی در این مورد منتشر نشده است.

روش های قطعی رفع فیلتر کردن اینستا

هم اکنون با توجه به اینکه محدودیت‌ ها تا مدت‌ ها برداشته نخواهد شد. بهترین روش همان استفاده از یک فیلتر شکن قدرتمند و سریع می باشد. چرا که سایر روش‌ ها یا کیفیت لازم را ندارند. یا به طور کلی غیرقابل استفاده می باشند.
در ادامه به بررسی فیلتر شکنی که می‌ توان برای دور زدن محدودیت‌ های اینستا، روی آن حساب باز کرد می پردازیم.

Instagram Investigating Increasing Hack Claims | Tom's Hardware

مهم ترین ویژگی ها برای انتخاب فیلتر شکن اینستا چیست؟!؟

فراهم کردن سرعت بالا:

برنامه‌ای که می خواهیم از آن برای دور زدن محدودیت های اینستاگرام کمک بگیریم. باید قادر باشد که سرعت و قدرت بالایی را برای ما فراهم کند. چرا که برای برخورداری از محتوا و خدمات موجود در این برنامه یک اتصال کم سرعت به ما کمکی نخواهد کرد.
پس باید دقت داشته باشیم فیلتر شکنی را انتخاب کنیم. که از سرور های با کیفیت و پرسرعت برخوردار باشد تا اتصال بهینه برای ما صورت بگیرد.

What You Need to Know If Your Instagram Account is Hacked - The Healthy ...

عدم محدودیت در استفاده از خدمات اینستا:

با توجه به اینکه گشت و گذار در این برنامه مقدار زیادی از ترافیک اینترنت را به خود اختصاص می دهد. باید سعی کنیم از فیلتر شکنی استفاده کنیم که محدودیت حجمی نداشته باشد. چرا که در صورت برخوردار بودن از محدودیت حجمی به دلیل مصرف بالایی که این برنامه خواهد داشت، دچار مشکل خواهیم شد.

Is Your Instagram Account Secure? | Ingram Technology

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *